A Renault biztos abban, hogy az éjszaka folyamán megoldást talál energiatároló rendszerének problémáira, melyek miatt partnercsapatai szenvedtek a téli tesztek első két napján Jerezben.
A Renault biztos abban, hogy az éjszaka folyamán megoldást talál energiatároló rendszerének problémáira, melyek miatt partnercsapatai szenvedtek a téli tesztek első két napján Jerezben.
A francia motorgyártó mindössze 38 kört teljesített három alakulata által az elmúlt két nap a spanyol ringen, miközben a rivális Ferrari 138 kört, a Mercedes pedig 248 kört abszolvált, ami érzékelteti, hogy valami nagyon nincs rendben náluk.
Remi Taffin, a Renault vezető mérnöke a helyszínen tartózkodó újságíróknak elmondta, hogy a Red Bull és a Toro Rosso az energiatároló rendszerrel kapcsolatos problémák miatt küszködött, míg a Caterham azért tudott több kört teljesíteni, mert az ő rendszerük más módon van integrrálva a csomagba.
„Tisztában vagyunk azzal, hogy van egy problémánk, amit tisztán azonosítottunk, és meg akarjuk oldani” – mondta a szakember.
„Ma reggel ezt nem tudtuk megtenni, ezért úgy döntöttünk, hogy mindent megteszünk a magunk részéről – főleg a Red Bullnak és a Toro Rossónak –, hogy lehetővé tegyük számukra, hogy csütörtökön reggel 9-kor kigördülhessenek a pályára.”
„Biztosak vagyunk abban, hogy holnap reggel mindhárom autó ott lesz a pályán.”
Taffin azt is hozzátette, hogy a füst, ami Sebastian Vettel autójából szállt fel a Red Bull garázsban, nem köthető az energiatároló rendszer meghibásodásához, egy másik – számukra nem ismert – probléma okozhatta, amit a csapatnak magának kell megoldania.