Lewis Hamilton végzett az élen az e heti tesztek harmadik napján Bahreinban, ahol a Red Bull vesszőfutása tovább folytatódott, ugyanis idő előtt be kellett fejeznie a körözést.
Lewis Hamilton végzett az e heti tesztprogram harmadik napján Bahreinben, ahol a Red Bull továbbra sem talált megoldást problémáira és idő előtt be kellett fejeznie a munkát.
A korábbi világbajnok a reggeli tréningen futott néhány gyors-körével állt a lista élére és onnan nem is mozdult el. Bár a délután egy részét garázsban töltötte, és csak fél órával a leintés előtt gördült újra pályára, ez idő alatt újabb 22 kört tett meg.
A nap java részében senki nem tudta megközelíteni Hamilton, akinek előnye majd’ három másodperc volt a többiekkel szemben. Jenson Buttonnak sikerült a délután folyamán hét tizedre megközelítenie egykori csapattársát. A McLaren brit pilótája 75 kört teljesített délután az MP4/29-cel.
Az egyik autó, amit nagyon ritkán lehetett csak látni délután, a Red Bull RB10 volt Raniel Ricciardóval a fedélzeten.
Az ausztrál pilóta Sebastian Vetteltől vette át a volánt, aki az elmúlt két nap csak 59 kört teljesített, ám ő sem tudott 28 körnél többet megtenni – ebből csak ötöt ment délután – mielőtt még a Red Bull úgy nem döntött volna, hogy fél órával a vége előtt befejezi a munkát.
A csapat versenymérnöke elmondta, hogy a beállítások módosítása közben a szerelők egy mechanikai problémát észleltek, aminek kijavításához azonnal le kellett állítaniuk a munkát, hogy az autó a teszt utolsó napjára üzemképes legyen.
A Lotus számára eseménydús volt a mai nap, Pastor Maldonado miatt két alkalommal is előkerült a piros zászló, jóllehet biztatóan kezdte a napot, a megtett körök száma tekintetében.
A Ferrari számára sem volt egyszerű a mai nap, Kimi Raikkönen rengeteg időt veszített a nap közepén, miközben a csapat próbált megoldást találni egy úgynevezett telemetria hibára.
A Williams a nap java részében a kiállásokat gyakorolta, Valtteri Bottas és Felipe Massa segítségével, akik fél-fél napot teszteltek.
A Marussia úgy döntött, motort cserél Max Chilton autójában, miután négy kör után megadta magát az egység, ám a csapat már nem tudott újra pályára görrülni, a munka a tervezettnél tovább tartott.
A Caterham a megtett körök számának tekintetében elégedett lehet, hiszen Marcus Ericcson 98 kört teljesített, mellyel már közel jár ahhoz, hogy megkapja a szuperlicenszet.