Elégedett a Ferrari múlt heti, bahreini tesztjével a gárda technikai igazgatója, James Allison.
Elégedett a Ferrari múlt heti, bahreini tesztjével a gárda technikai igazgatója, James Allison.
A királykategória mezőnye a 12 előszezoni tesztnapból 8-at teljesített már, azonban bőven vannak még tennivalók az évadnyitó Ausztrál Nagydíj előtt.
A Ferrari technikai igazgatója, James Allison elárulta, produktív munkát végeztek a szahíri versenypályán az elmúlt héten.
„Azzal a céllal érkeztünk meg Bahreinbe, hogy folyamatosan dolgozzunk azokon a feladatokon, melyeket el kell végeznünk a télen” – mondta a szakember.
„Maximalizálni akartuk a pályaidőt, szerettünk volna módszeresen dolgozni annak érdekében, hogy felkészüljünk Melbourne-re. Azt kell mondjam, hogy – a harmadik nap délelőttjének kivételével – ezt sikerült is megvalósítani.”
„Próbáltuk megtanulni, hogyan is hozzuk ki a legtöbbet a 2014-es kuplungból, illetve finomhangoltuk az új fékrendszert. Megpróbáltuk alaposan kielemezni a hűtőfolyadékok hőmérsékletét, mely idén jelentős elemét képezi a szabályoknak, és folyamatosan elkezdtük bővíteni az ERS-rendszer működési tartományát.”
„Elkezdtük megérteni az autó kezelésének jellemzőit, és hogy milyen beállításokra is reagálnak az abroncsok. Ennek a munkának a folytatása rendkívül fontos lesz majd az utolsó négy, bahreini tesztnapon.”
A maranellói gárda tehát eddig főképp az F14 T kódjelű versenygép megbízhatóságára összpontosított, és az eheti teszten is erre helyeződik majd a hangsúly, noha most már egyre inkább odafigyelnek az autó tempójára is.
„Az utolsó négy napban megpróbáljuk úgy működtetni az autót, ahogy majd a versenyeken fogjuk, ez felbecsülhetetlen értékű a versenyzők számára. De a versenygépet, illetve a rendszereket is teljes szigor alatt üzemeltetjük majd, hiszen erre lesz szükség az egész idény során is.”