Lewis Hamilton magabiztos vezetést bemutatva, rajt-cél győzelmet aratott a Maláj Nagydíjon. A Mercedes brit pilótája mögött csapattársa, Nico Rosberg és Sebastian Vettel futott be.
Azt követően, hogy a szezonnyitón egy technikai meghibásodás miatt kiesett, Lewis Hamilton magabiztos vezetést mutatva, rajt-cél győzelmet aratott a Maláj Nagydíjon, ahol 17 másodperces előnyben végzett csapattársával, Nico Rosberggel szemben, mellyel a Mercedes egy kettős sikert ünnepelhetett főszponzora hazájában.
A merlbourne-i futamgyőztes Rosberg második helyével megtartotta vezető pozícióját a bajnokságban. A Mercedes német versenyzője már a rajtnál pozíciót nyert Sebastian Vettellel szemben, akit mindvégig maga mögött tudott tartani, jóllehet az első kanyarban komoly nyomás nehezedett a vállára a két Red Bull jóvoltából.
Rosberg már a futam elején hátsó gumikopásra panaszkodott, mellyel Hamilton – aki problémák nélkül autózhatott – komolyabb előnyt tudott felhalmozni a pályafutása 23. győzelméhez vezető úton.
Rosberg 7.2 másodperces előnyben végzett a második helyen a mögötte befutó Vettellel szemben, aki első pontjait szerezte meg az idei évben, miután a szezonnyitón egy technikai probléma miatt kiesett Melbourne-ben.
A Red Bull duója fej-fej mellett haladt az első kanyarokban, Daniel Ricciardo pedig jobban helyezkedett, így el tudott menni csapattársa mellett az első körben, ám Vettel nem hagyta annyiban a dolgot, és néhány körrel később visszavette harmadik pozícióját.
Ricciardo első kiállását követően Fernando Alonso mellé érkezett vissza a pályára, azonban az ausztrál nem ijedt meg, kemény csatában visszaverte a spanyol támadását, és megtartotta pozícióját, ám mindhiába, mert ami utána következett, azt vélhetően mielőbb el szeretné felejteni.
A Red Bull új szerzeménye második kiállására tervszerűen érkezett meg, azonban bal első kerekét a szerelők nem rögzítették megfelelően és így lőtt ki a bokszból. Bár azonnal észlelte, hogy valami nem stimmel, rengeteg időt veszített azzal, hogy a szerelőknek vissza kellett tolniuk a bokszutcában, és újra rögzíteni kellett a kereket.
Emiatt a mezőny végére tudott csak visszatérni a pályára, ám első szárnya megsérült, így újabb kiállást kellett eszközölnie, ráadásul veszélyes kiengedés miatt még egy 10 másodperces büntetést is kapott. Végül néhány körrel a vége előtt feladta a küzdelmet és beállt a garázsba.
Nico Hülkenberg a többiektől eltérő, két kiállásos stratégián volt, ám nem tudta maga mögött tartani Alonsót, aki 14 kör alatt majd 20 másodpercet adott a Force India német versenyzőjének, és visszavette a negyedik helyét.
Jenson Button a hatodik pozícióba hozta be a McLarent, a Williams párosa, Felipe Massa és Valtteri Bottas előtt, akiknek még lesz egy elbeszélgetésük egymással, ugyanis a brazil annak ellenére nem engedte maga elé csapattársát, hogy a vezetőség egyértelműen jelezte neki, Bottas gyorsabb nála.
Button márkatársa, Kevin Magnussen egy korai öt másodperces büntetést követően – amit azért kapott, mert ütközött Kimi Räikkönennel, aki emiatt jobb hátsó defektet kapott – a kilencedik helyen futott célba, míg az első tíz, pontszerző sorát a Toro Rosso újonca, Daniil Kvyat zárta, aki eddig mindkét versenyen pontot tudott szerezni.
Räikkönen a korai visszacsúszás után a 12. helyen futott célba, Romain Grosjean Lotusa mögött.