A Mercedes ott folytatta, ahol a tavalyi évben abbahagyta, amit mi sem bizonyít jobban, mint az, hogy Nico Rosberg uralta az idei téli tesztsorozat első napjának délelőttjét mind a köridő, mind a megtett körök tekintetében.
A Mercedes ott folytatta, ahol a tavalyi évben abbahagyta, amit mi sem bizonyít jobban, mint az, hogy Nico Rosberg uralta az idei téli tesztsorozat első napjának délelőttjét mind a köridő, mind a megtett körök tekintetében.
A Mercedes F1 W06 volt az első versenygép, amely pályára hajtott a bokszutca megnyitása után, és Rosbetg azonnal az élre állt, nem kevesebb, mint másfél másodpercet adva az őt követő Daniel Riciardónak, aki a zebramintás Red Bullal a második helyen végzett a délelőtti etapban.
Az ausztrál pilóta csak 22 kört teljesített, ugyanis versenygépe megadta magát nem sokkal az ebédszünet előtt.
A Sauber új szerzeménye, Marcus Ericcson teljesítette a második legtöbb kört a délelőtt folyamán, és a harmadik helyre hozta be a kék-sárga festéssel ellátott modellt.
A Lotus csak reggel indult el a spanyol ringre E23-as versenygépével, míg a Williams, a Ferrari és a McLaren csak néhány kört teljesített.
A Ferrari már korán pályára küldte Sebastian Vellet, hogy szokja az új SF15-T kódszámmal ellátott versenygépet, ám a német versenyző csak rövid etapokat teljesített.
A Williams csak későn kezdte meg a munkát Valtteri Bottasszal, miután az új FW37-es modell rendszereit leellenőrizte, miközben Fernando Alonso is megmutatta magát az új McLarennel.
A McLaren először kezdte meg az új Honda motorral ellátott versenygépe igazi tesztelését, miután tavaly már pályára vitte az új egységgel szerelt átmeneti autót Abu Dhabiban. Alonso csak 6 kört teljesített, egy mért kört tett meg, ám ideje több, mint 17 másodperccel volt elmaradva Rosberg legjobbjától.
Honfitársa, Carlos Sainz Jr. 20 kört ment a Toro Rossóval, mellyel a rövid etapokra és a rajtokra fókuszált.