Ezért lengettek másodszor is piros zászlókat - F1VILÁG.HU

Ezért lengettek másodszor is piros zászlókat

HIRDETÉS

A Motorsport.com című brit szaklap nemrég kiderítette, Charlie Whiting versenyigazgató miért döntött úgy a vasárnapi Brazil Nagydíj során, hogy másodszor is megszakítja piros zászlóval a küzdelmet.


A Motorsport.com című brit szaklap nemrég kiderítette, Charlie Whiting versenyigazgató miért döntött úgy a vasárnapi Brazil Nagydíj során, hogy másodszor is megszakítja piros zászlóval a küzdelmet.

A döntést sokan nem értették, egyes versenyzők, például Lewis Hamilton és Max Verstappen a biztonsági autó mögött körözve már úgy fogalmazott a rádión, hogy ideje folytatni a versenyt – a versenyirányítást mégis a bokszba rendelte a mezőnyt.

Mostanra kiderült, mindez azért történt, mert az aktuális időjárás-előrejelzés szerint javulófélben voltak a körülmények, az FIA pedig szerette volna, ha minél több kört meg tudnak tenni a versenyzők versenykörülmények között – ahelyett, hogy a biztonsági autó mögött köröznek.

A szabályok szerint ugyanis a teljes versenytáv teljesítésére 2 óra áll rendelkezésre, ha azonban piros zászlóval megszakítják a futamot, az óra nem pörög tovább, a limit pedig kitolódik egészen 4 órára.

A versenyirányítás döntése végül jónak bizonyult, később ugyanis a mezőny teljesíteni tudta a versenytávot, mind a 71 kört.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Ezért lengettek másodszor is piros zászlókat
Ekkor lesz az F1-es Las Vegas-i Nagydíj időmérője
Leclerc-t tartják a legesélyesebbnek a pole-ra, te megtetted már a téteket? (x)
A Ferrari-főnök szerint furcsa, hogy most rúgták ki az F1-es versenyigazgatót

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!