A Mexikói Nagydíjon ismét kipróbálja majd új fejlesztésű padlólemezét a Ferrari Forma-1-es csapata, a Red Bull pedig pályára visz egy hasonló koncepciót.
Az új tervezés hatékonyságáról a Ferrari eddig nem volt meggyőződve, Japánban és az Egyesült Államokban is kipróbálta azt az edzéseken, ám végül nem használta a versenyeken.
Mexikóban Sebastian Vettel révén újra kipróbálják majd a továbbfejlesztett padlólemezt a maranellóiak, és mivel Kimi Räikkönen a régebbi változatot használja, kiváló összehasonlításokat tudnak majd végezni.
Az Japánban először kipróbált padlólemezre a Ferrari mérnökei egy hosszú bevágást helyeztek el a hátsó abroncsok előtt, az austini versenyhétvégére ezt apró szárnyakkal egészítették ki, hogy javítsák a légáramlást, illetve megakadályozzák a gumitörmelékek bejutását a diffúzor környékére.
A Red Bull egyébként lemásolta a Ferrari megoldását, a pénteki edzésen ők is kipróbálnak majd egy hasonló kialakítású padlólemezt Mexikóban.