Mivel az elmúlt években drasztikusan lecsökkent az előzések száma, a sportág vezetői a csapatokkal együttműködve úgy döntöttek, változtatnak valamelyest a technikai szabályokon.
Leegyszerűsítették például az első szárnyakat, és megnövelték a hátsó terelőket, hogy a versenyautók könnyebben tudják követni egymást – főleg a tempós kanyarokban.
A téli teszteken látottak alapján pedig Kevin Magnussen azt mondja, jó irányba indultak el.
„Az autókat még mindig nagyon-nagyon élvezetes vezetni” – mondta a Haas pilótája.
„A teszten követtem is egy autót, és azt kell, hogy mondjam, hogy tényleg sokkal jobbnak tűnik, mint tavaly. Sokan azt mondták, hogy semmi sem fog változni. Nincs nagy különbség, de tudtam követni az előttem lévőt, szóval érdekes lesz majd látni.”
„Sokkal gyorsabb voltam, mint az, akit követtem, és abban a körben, amikor utolértem, meg is tudtam előzni. Szóval nagyjából két másodperccel lehettem gyorsabb, és ilyen esetben tavaly is lehetséges volt az előzés, viszont érzésre más volt a másik autó mögött, sokkal jobb, mint tavaly.”
Arra a kérdésre, hogy pontosan mi is volt jobb, Magnussen így felelt: „Az egész autó sokkal következetesebbnek és stabilabbnak tűnt a másik autó mögött, szóval kíváncsian várom, hogy más pályákon is ez lesz-e a helyzet. Mindig vannak tényezők, amik aztán más pályán teljesen másképp hatnak. De az első jelek biztatóak.”