Az olasz pilótát 10 hellyel sorolják majd hátrébb a rajtrácson, miután a csapat mindkét autóba beépíti a Ferrari új specifikációjú vezérlőelektronikáját.
A Ferrari azt követően módosított az egységen, hogy Charles Leclercnek problémája volt vele Bahreinben – az új verziót pedig Kínában már a gyári csapat, illetve a Haas is használta.
Az Alfa Romeo viszont úgy döntött, nem építi be autóiba, mivel a fejlesztés meglehetősen későn érkezett. Ennek végül Giovinazzi itta meg a levét, akinek a sanghaji időmérőn annak rendje és módja szerint el is romlott a problémás vezérlőelektronika, amiért Fred Vasseur csapatfőnök vállalta a felelősséget.
Giovinazzi a műszaki hiba után egy új egységet kapott a régi változatból, és mivel Azerbajdzsánban megkapja a frissített verziót, az már a harmadik vezérlőelektronika lesz autójában a szezon során – emiatt pedig 10 rajthelyes büntetést kap.