A maranellói istálló év eleje óta reklámozza autóin főszponzora, a Philip Morris brandjét, az azonban már a szezon első versenyein is okozott némi problémát, így a Ferrari az Ausztrál Nagydíjon végül mégsem ragasztotta fel a matricákat versenygépeire.
Bár a Mission Winnow brand az elektromos cigarettákra helyezi a hangsúlyt, a dohányszponzorációra vonatkozó törvények miatt a Ferrari Kanadában sem reklámozhatta azt autóin, és a hétvégi Francia Nagydíjon sem kerülnek fel a versenygépekre a márka logói.
Úgy tudni, a Philip Morris azt fontolgatja, az egyre sűrűsödő problémák miatt a Mission Winnow szponzoráció idén már vissza sem kerül a Ferrarikra – és ugyanez a helyzet a MotoGP-ben szereplő Ducati esetében is.
Amellett, hogy a Mission Winnow logót eltávolították a Ferrari autóiról, a csapat hivatalos neve is változott a nevezési listában, Scuderia Ferrari Mission Winnowról egyszerűen Scuderia Ferrarira.
A vállalat nem kívánta kommentálni az ezzel kapcsolatos értesüléseket.