Magnussennek esélye lett volna a pontszerzésre Szingapúrban, azonban fordult a kocka, miután a biztonsági autós periódust követően egy műanyag zacskó ragadt vezetőszárnyának a bal oldalára – ez pedig jelentősen rontotta az autó aerodinamikáját.
A zacskó 4 másodperc hátrányt jelentett a dán pilótának körönként, ezért a csapat a bokszba hívta őt, hogy megszabadítsák őt a hátráltató tényezőtől – ekkor azonban már túl nagy volt az időveszteség és a gumik is tönkrementek.
A csapatfőnök, Günther Steiner elmondta, elképzelésük sem volt, hogy mitől lassult le ennyire Magnussen, és nem is látták a problémát – csak akkor, amikor a bokszba hívták.
„Az utolsó újraindítás után történt, amikor hirtelen lelassult. Néhányszor elment a bokszutcafal előtt, és megnéztük a szárnyat, mert a mérnökök azt mondták, hogy elöl veszítünk leszorítóerőt – azt hittük, hogy eltört.”
„De Kevin azt mondta, nem ért hozzá semmihez, és azt is lehetett látni, amikor elment előttünk, hogy a szárny fent volt.”
„Ezért hívtuk ki, mivel annyi leszorítóerőt veszített… Úgy voltunk vele, hogy legalább kap új gumikat, és megnézzük, mi okozza. Aztán jött a zacskó.”
A kérdésre, pontveszteséget jelentett-e számukra a zacskó, Steiner így felelt: „Nem segített. Azon kezdesz gondolkodni, hogy az első vezetőszárny törött, leszorítóerőt vesztesz, aztán az autó nem működik többé. Hogy képesek lettünk-e volna életben tartani a gumikat a zacskó nélkül? Nem tudom.”
Magnussen végül a 17. helyen ért célba, míg csapattársa, Romain Grosjen a 11. lett.