A maranellóiak pazar formában kezdték az idény második felét: Belgium és Olaszország után Szingapúrban is nyerni tudtak, noha utóbbi versenypálya elméletileg nem feküdt a Ferrari autójának.
Az éjszakai versenyre viszont számos újítással érkezett a Ferrari, ezek pedig kiválóan működtek, így sikerült növelni a versenyautó leszorítóerejét.
Sebastian Vettel azt mondja, most sokkal könnyebb dolguk van az autó kiegyensúlyozásával, a szingapúri aerodinamikai csomag pedig óriási előrelépés volt.
„Alapvetően sikerült megértenünk, milyen irányba haladjunk. Az egyik fő dolog, hogy reagálni tudtunk a beállításokkal. A második pedig, hogy szerintem a szingapúri csomag egy remek lépés volt a helyes irányba – szóval több lett a leszorítóerő, illetve a tapadás” – mondta a négyszeres világbajnok.
„Kicsit szabadabbak lettünk a beállításokat tekintve is, noha korábban az autó elejével, más versenyeken pedig a hátuljával voltak gondjaik. Remélhetőleg innen el tudunk indulni, és a szingapúri fejlesztések még több szabadságot adnak majd a beállítások tekintetében, és meg tudunk szabadulni a korlátozó tényezőktől.”
„Azt gondolom, amire szükség van, hogy még jobb tapadást találjunk, hogy még inkább játszani tudjunk a beállításokkal.”
[su_service title=”Exkluzív – Így támadt fel a Ferrari Szingapúrban” icon=”icon: video-camera” size=”20″][Elite_video_player id=”12″][/su_service]
Vettel elismerte, a Magyar Nagydíj környékén egy kicsit „elveszett” volt a Ferrari.
„Magyarországon nem voltunk túl versenyképesek, de az érzéseink jók voltak az autóval kapcsolatban a nyári szünet előtt. Rengeteg mindent kipróbáltunk, és egy kicsit el voltunk veszve – de az igazság az, hogy próbálkozni is akartunk.”