2018 | Kvyat a 2018-as idényben nem kap versenyzési lehetőséget a Forma-1-ben, a Ferrari azonban fejlesztőversenyzői szerepkört kínál neki. Végül novemberben bejelentik, hogy 2019-ben a Toro Rossóval visszatérhet az F1-es mezőnybe. |
2017 | A 2017-es idény első versenyén rögtön pontot szerez, a további futamokon azonban nem tud a legjobb 10 között végezni. Bár az Amerikai Nagydíjat a szezon legjobb versenyeként jellemzi, a futam után a Toro Rosso, illetve a Red Bull megválik tőle, így be sem tudja fejezni az idényt az olasz istállóval. |
2016 | A 2016-os idény döcögősen indul számára, Kínában azonban dobogóra áll. Hazai versenyén, az Orosz Nagydíjon aztán hibát hibára halmoz, ezt követően pedig a Red Bull bejelenti, hogy helyét Max Verstappen veszi át, Kvyat pedig a kiscsapatnál, a Toro Rossónál folytatja a versenyzést. Saját bevallása szerint kis híján feladta Forma-1-es álmait, az évad végére azonban feljavult. Végül 25 ponttal a 14. helyen zárta a szezont. |
2015 | 2015-ben nagy lehetőséget kap, a Red Bull Racing csapatánál folytathatja ugyanis pályafutását. Daniel Ricciardo csapattársaként dobogóra áll a Magyar Nagydíjon, és az összetett pontverseny 7 helyén végez 95 ponttal. |
2014 | Remek bemutatkozás a Forma-1-ben, simán tartotta a tempót nálánál jóval tapasztaltabb csapattársával, Jean-Eric Vergne-nyel, többször az időmérő harmadik etapjában is látni lehetett, illetve öt alkalommal szerzett pontot. 2015-re versenyzői ülést kapott a Red Bull Racingtől. |
2013 | Mind az Europai F3, mind a GP3 sorozatban részt vett, utóbbit meg is nyerte. Két alkalommal is tesztelhetett a Toro Tossóval szezon közben, egy-egy pénteki szabadedzésen, majd versenyzői ülést kapott az olasz alakulattól 2014-re. |
2012 | Szinte játszi könnyedséggel szerezte meg a bajnoki címet a Formula Renault 2.0 Alps sorozatban, míg a McLaren újonca, Stoffel Vandoorne mögött a második pozícióban zárta az Euro kupát, számos győzelmet követően. |
2011 | Azt követően, hogy a télen az új-zélandi bázisú Toyota Racing szériában versenyzett, a Formula Renault 2.0 bajnokságba igazolt. Az Euro szériában a harmadik, míg az Észak-Európai kupában a második helyen végzett. |
2010 | A Red Bull támogatásával bemutatkozott a Formula BMW szériában. Fiatal kora ellenére a tizedik helyen végzett az európai szériában, míg két győzelmet szerzett a kevésbé versenyképes tengerentúli bajnokságban. |
Szezon | Istálló / Motor | VB | Pont | Rajt | GY | Pole | LK |
2017 | Toro Rosso / Renault | 19. | 5 | 20 | 0 | 0 | 0 |
2016 | Red Bull / Renault | Toro Rosso / Renault | 14. | 25 | 21 | 0 | 0 | 1 |
2015 | Red Bull / Renault | 7. | 95 | 19 | 0 | 0 | 0 |
2014 | Toro Rosso / Renault | 15. | 8 | 19 | 0 | 0 | 0 |
VB=Világbajnoki cím; GY=Győzelem; LK=Leggyorsabb kör
F1-es statisztikák:
Statisztikák: | |
---|---|
Világbajnoki cím | 0 |
Rajt | 72 |
Győzelem | 0 |
Dobogós helyezés | 2 |
Pole pozíció | 0 |
Leggyorsabb kör | 1 |
Pontszám | 133 |
Tények, és adatok: | |
---|---|
Legjobb rajtpozíció | 4. hely |
Legjobb eredmény | 2. hely |
Legjobb vb-pozíció | 7. hely, 2015, 95 pont |
Első verseny | Ausztrál GP, 2014 – Toro Rosso/Renault |
Első pontok | Ausztrál GP, 2014 – Toro Rosso/Renault, 2 pont |
Első győzelem | – |
Első pole pozíció | – |
|
Imádod a Forma-1-et? Megnézel mindent, ami kedvenc sportágadról szól? Akkor ne maradj le YouTube-csatornánk újdonságairól sem!