Chester a 2000-es évek elején csatlakozott a Renault-hoz, és egészen eddig vezetőként kulcsszerepe volt a csapat technikai divíziójában. A szakember helye akkor vált kérdésessé, amikor az istálló az előző hónapban Dirk de Beert, a Williams korábbi szakemberét nevezte ki az aerodinamikai részleg vezetőjeként.
A Renault célja az idei évben az volt, hogy a tavalyi 4. hely után felzárkózzon az élcsapatokra – Daniel Ricciardo is éppen ezzel a reménnyel szerződött hozzájuk, azonban ahelyett, hogy csökkentették volna. akülönbséget az élen állókhoz képest, 2019-ben csak a konstruktőri 5. helyet szerezték meg, és a McLaren legyőzte őket.
„Őszintén szeretnénk megköszönni Nicknek mindent, és sok sikert kívánunk neki karrierje következő szakaszában” – nyilatkozta Cyril Abiteboul, a Renault csapatfőnöke.
Chester röviden búcsúzott a csapattól: „Nagyon élveztem az elmúlt 19 évet, hihetetlenül lojális és tehetséges emberekkel dolgozhattam együtt. Várom az új kihívásokat, és mindenkinek a legjobbakat kívánom a csapatban” – mondta.
A további sikerek érdekében a Renault különböző átszervezésekkel próbál előrelépni: korábban az aerodinamikai részleg vezetőjétől, Peter Machintól vált meg az istálló, helyére érkezett Dirk de Beer, és már korábban bejelentették, hogy az F1 egyik vezető mérnöke, Pat Fry jövőre csatlakozik az istállóhoz – ám hogy a szakember milyen szerepet fog kapni pontosan, arról egyelőre nincs információ.