Egy trükkös szigetelésnek köszönhetően 20 lóerővel erősödhetnek a Ferrari motorjai a bajnokság következő versenyein.
Egy trükkös szigetelésnek köszönhetően 20 lóerővel erősödhetnek a Ferrari motorjai a bajnokság következő versenyein.
Az Autosprint című olasz szaklap értesülései szerint az olasz vállalat egy olyan festékanyaggal volta be kipufogórendszerét, mely jobban megtartja a hőt, így abból több áramolhat a turbinába.
A médium szerint a Ferrari először szerette volna partnercsapatával, a Marussiával kipróbálni megoldást, mely állítólag olyan hatékonynak bizonyult, hogy az olasz istálló már saját F1-es alakulatával is beveti azt Belgiumban és Olaszországban.
A két, igencsak tempós helyszínen a Ferrari a hírek szerint nagyjából 20 lóerővel többet tud kihozni V6-os turbómotorjából a „mágikus festésnek” köszönhetően.
A Ferrari egyébként helytakarékosság céljából nem használt szigetelést a turbófeltöltőbe áramló forró gázok megtartása érdekében, emiatt azonban motorjának teljesítményéből is veszített. Az olasz istálló már régóta szeretett volna megoldást találni erre a problémára, Kanadában azonban akkori ötletét nem fogadta el a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA).