Mivel egyre többen panaszkodnak arra, hogy a versenyzők feje túlságosan sebezhető egy esetleges baleset bekövetkeztekor, a Technikai Munkacsoport (TWG) úgy határozott, az oldalirányú védelem érdekében a pilótafülke oldalát 25 mm-rel megemeli.
Mivel egyre többen panaszkodnak arra, hogy a versenyzők feje túlságosan sebezhető egy esetleges baleset bekövetkeztekor, a Technikai Munkacsoport (TWG) úgy határozott, az oldalirányú védelem érdekében a pilótafülke oldalát 25 mm-rel megemeli.
Az új struktúrának 10kN oldalirányú erőhatást kell majd kibírnia, és addig nyúlhat előre, hogy ne zavarja a versenyzőt a szabad kilátásban. Az új struktúra bevezetéséről a hónap végén dönt a TWG.
A versenyzők – köztük a magasabbak – azt követően adhat hangot aggodalmaiknak, hogy a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon Alexander Wurz fejét kis híján eltalálta David Coulthard levegőbe emelkedett versenyautója.
|
A balesetben szerencsére egyik fél sem sérült meg, ám az rámutatott a pilótafülke gyenge pontjára, azaz kiderült, hogy egy oldalirányú ütközésben teljesen védtelen a pilóta feje.