Költségplafon-ügy

A BMW még nem adta fel az idei világbajnokságot

A BMW Sauber technikai igazgatója, Willy Rampf szerint az egyenletesség lesz a kulcsa annak, hogy csapata versenyben maradhasson a Ferrarival és a McLarennel, ugyanis bevallotta, autóik továbbra is lassabbak riválisaikénál.

A BMW Sauber technikai igazgatója, Willy Rampf szerint az egyenletesség lesz a kulcsa annak, hogy csapata versenyben maradhasson a Ferrarival és a McLarennel, ugyanis bevallotta, autóik továbbra is lassabbak riválisaikénál.

“Úgy gondolom, hogy a McLaren és a Ferrari erősebb autóval rendelkezik, mint mi. Sajnos ezt mutatják a tények” – mondta Rampf a hétvégi Brit Nagydíj után.

“Egyenletesen teljesítünk, nem vagyunk messze tőlük, a második helyen állunk a bajnokságban, Robert mindössze két ponttal van csak lemaradva a vezető trió mögött, akik nem léptek el nagyon, még abszolút befoghatók, és mi mindent megteszünk azért, hogy versenyben maradhassunk velük.”

Hirdetés
 

“Nem vagyunk messze az előttünk állóktól, de nem mi vagyunk a leggyorsabbak. Az, hogy most a bajnokság második helyén állunk, az autóink kiváló teljesítményének, és a kevés hibának köszönhető” – tette hozzá Rampf.

Nick Heidfeld a második helyen végzett az eseménydús Brit Nagydíjon, mellyel a BMW Sauber megtarthatta második pozícióját a konstruktőrök versenyében, ahol jelenleg 10 ponttal előzi meg a McLarent, és 14 ponttal van lemaradva a Ferraritól.

Robert Kubica, aki egy kicsúszás miatt nem tudta befejezni a futamot, a másodikról visszacsúszott a negyedik helyre az egyéni bajnokságban, ám mindössze csak két ponttal van lemaradva a vezető trió mögött.

Rampf továbbá azt is elmondta, hogy a hétvégén mutatott teljesítményük is azt bizonyítja, hogy a franciaországi mélyrepülésük mindössze egyszeri eset volt.

“Ami Magny-Cours-ban történt az egyszeri eset volt, bár azt el kell mondani, hogy a Ferrari nem volt olyan erős ezen a pályán, mint azt várni lehetett volna tőlük, már az időmérőn is szenvedtek. Azonban ennek ellenére soha nem szabad leírni a Ferrarit” – magyarázta a szakember, aki elhintette, csapata már csak néhány újítást mutat be az idei szezonban.

“Már nem lesz annyi újítás, hiszen két autón kell dolgoznunk. Az F1.09-es fejlesztéseivel, és az idei autóval is foglalkoznunk kell, de ennek ellenére nem adjuk fel, és keményen dolgozunk, hogy közelebb kerüljünk az előttünk állókhoz.”

“Viszont az a legfontosabb, hogy minimálisra csökkentsük a hibákat, és bizonyosságot szerezzünk arról, hogy minden tökéletesen működik” – tette hozzá Rampf.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

A BMW még nem adta fel az idei világbajnokságot
Schumacher: A Russell-lel való ütközés kinyírta a versenyemet
A Red Bull nagyon magabiztosan várja az FIA vizsgálatának eredményét
Dühbe gurult a Haas Magnussen kiintése miatt

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!