A Bridgestone hivatalos közleményében megerősítette, hogy a szezon hetedik állomásának helyet adó Török Nagydíjig bezárólag milyen keverékű abroncsokkal látja el a csapatokat.
A Bridgestone hivatalos közleményében megerősítette, hogy a szezon hetedik állomásának helyet adó Török Nagydíjig bezárólag milyen keverékű abroncsokkal látja el a csapatokat.
A japán beszállító már korábban bejelentette, hogy a lágy és a kemény abroncsait szállítja el a hétvégi Ausztrál Nagydíjra, ám most az azt követő öt versenyre szánt keverékeit is megnevezte.
Malajziába, Kínába, Spanyolországba, és Törökországba a lágy és a kemény, míg Monacóban – az elmúlt évekkel ellentétben – a szuperlágy és a közepes keverékek kerülnek kiosztásra a csapatok között.
„Soha nem egyszerű döntést hozni a gumistratégiáról, különösen úgy, hogy nem tudjuk pontosan, hogy milyen időjárás lesz a hétvége három napja során az adott versenyen” – mondta Hirohide Hamashima, a Bridgestone gumifejlesztési igazgatója.
„A gumik teljesítménye rendben volt Bahreinben, azonban továbbra is elővigyázatosak maradunk, és a biztonságot tartjuk a legfontosabbnak.”
„Sanghaj, és Barcelona két kemény pálya, ahogy Isztambul is az, ezét is döntöttünk úgy, hogy a legkeményebb keverékünket visszük magunkkal ezekre a versenyekre, miközben egy fokozatot kihagyunk a két keverék között.”
„Ami viszont Monacót illeti, az idei évben itt is kimarad egy fokozat, jóllehet az elmúlt években mindig a két leglágyabb keveréket vittük magunkkal.”
„Most a szuperlágy, illetve a közepes keverék áll majd a csapatok rendelkezésére, amit azzal magyarázunk, hogy a nehezebb autók, és a hosszabb etap miatt jóval nagyobb terhelést kapnak a gumik.”
„Bízunk abban, hogy ez a két keverék elegendő különbséget jelent majd, hogy még érdekesebb és izgalmasabb legyen a futam.”