Friss hírek

A Ferrari cáfolja, hogy csaláson törné a fejét

A Ferrari cáfolta azon híreszteléseket, melyek szerint a Peugeot segítségével próbálná meg kijátszani a szezonközi, 2009-ben életbe lépő teszttilalmat, amivel óriási előnybe kerülhetne a többiekkel szemben a következő idényben.

A Ferrari cáfolta azon híreszteléseket, melyek szerint a Peugeot segítségével próbálná meg kijátszani a szezonközi, 2009-ben életbe lépő teszttilalmat, amivel óriási előnybe kerülhetne a többiekkel szemben a következő idényben.

A múlt héten olyan hírek kaptak szárnyra, melyek szerint az olaszok már meg is egyeztek a franciákkal, hogy beépítik kinetikus energiatároló rendszerüket (KERS) a Peugeot 908-as prototípusába, ami lehetővé teszi majd számukra, hogy az F1-es teszttilalom ellenére, folyamatosan fejleszthessék az új technológiát.

A Peugeot szeptemberben bemutatott 908 HY kódszámot viselő modellje egyébként már tartalmaz egy ehhez hasonló hibrid rendszert, amely extra lóerőket és jobb üzemanyag fogyasztást eredményez.

A Ferrari azonban határozottan cáfolta ezen feltételezéseket, amik egyébként nem is túl logikusak, hiszen éppen az olaszok elnöke, Luca di Montezemolo erőltette annyira a szezonközi tesztek betiltását a Forma-1-es csapatok szövetségén (FOTA) belül.

A Ferrari a Magneti Marellivel közösen dolgozik új rendszerén, ahogy a többi csapat sem házon belül fejleszti az eszközt: legtöbben egy kimondottan hibrid technológiákra szakosodott céggel működnek együtt.

Az olaszok az elmúlt hónapokban többször jelezték, hogy le vannak maradva a KERS fejlesztésével, és már arra is felkészültek, ha netán nem végeznek a munkával a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjig.

A Ferrari vezetése nem titkolta, hogy ha úgy alakul, az új rendszer nélkül kezdik meg a következő szezont.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

Ezeket is ajánljuk!

További hírek

A Ferrari cáfolja, hogy csaláson törné a fejét
Élő közvetítés: Ismerkedj meg a 2021-es Mercedesszel!
Megmutatta új F1-esét a Mercedes!
Már a bemutató előtt mutogatja új autóját a Mercedes
Mazepin szeretné megváltoztatni az F1-es rajongók véleményét