A Renault után a Ferrari is megerősítette, hogy beveti kinetikus energiatároló rendszerét a jövő hétvégén megrendezésre kerülő szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon, miután elégedett a hibrid rendszer működésével.
A Renault után a Ferrari is megerősítette, hogy beveti kinetikus energiatároló rendszerét a jövő hétvégén megrendezésre kerülő szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon, miután elégedett a hibrid rendszer működésével.
Bár a Ferrari többször hangsúlyozta, hogy le van maradva a KERS fejlesztésével, a vezetőség mindig is azon volt, hogy a regeneratív rendszerrel kezdhesse meg az idényt Melbourne-ben.
Az olasz gárda sikeresen vette az akadályokat az elmúlt időben, és miután a teszteken megbizonyosodott arról, hogy valóban előnyt jelent a rendszer használata, úgy döntött, már a szezonnyitón beveti azt, értesült az Autosport magazin.
A Ferrari egyébként a második csapat, amely megerősítette, hogy a KERS-szel szerelt autójával küldi pályára pilótáit a jövő hétvégi szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon.
A Renault a hét elején jelentette be, hogy szintén pályára viszi hibrid rendszerét, míg a BMW Sauber is jelezte, bármikor élesben is bevethető saját fejlesztésű eszköze, ám arról még nem döntött, használni fogja-e Melbourne-ben.
A Williams, a Toyota, a Force India, a Brawn GP, és a Red Bull két csapata viszont biztosan nem fogja autójába építeni a hibrid rendszert a szezonnyitóra, bár a legtöbb gárda vélhetően használni fogja a hibrid rendszert a szezon későbbi részében.