A BMW Sauber kivételével a Forma-1-es mezőny összes csapata kipróbálta már legalább egyszer a Red Bull Racing által elsőként bevetett cápauszony-szerű motorborítást, miután a Ferrari is pályára vitte az aerodinamikai emelet a tesztek zárónapján Jerezben.
A BMW Sauber kivételével a Forma-1-es mezőny összes csapata kipróbálta már legalább egyszer a Red Bull Racing által elsőként bevetett cápauszony-szerű motorborítást, miután a Ferrari is pályára vitte az aerodinamikai emelet a tesztek zárónapján Jerezben.
A Honda után a Ferrari is feltette autójára a hosszított motorborítást, mellyel Felipe Massa kezdte meg a munkát pénteken.
Az olasz gárda a tervek szerint már csütörtökön kipróbálta volna az új elemet, ám azt valamilyen okból kifolyólag elhalasztotta a pénteki tesztnapra, mikor Massa felváltva körözött a régi és az új motorborítással.
Bár a hosszított motorborítás önmagában nem generál leszorító erőt, azzal, hogy megfelelő irányba tereli a levegőt a hátsó szárny irányába, mégis nagyobb tapadást biztosít az autó hátsó részén.