Friss hírek

A Ferrari már készül a visszavágásra

A Ferrari sportigazgatója, Jean Todt szerint csapata már a jövő hétvégén megrendezésre kerülő Belga Nagydíjon visszavág a McLarennek, miután csúfos vereséget szenvedett hazai pályán riválisától.

A Ferrari sportigazgatója, Jean Todt szerint csapata már a jövő hétvégén megrendezésre kerülő Belga Nagydíjon visszavág a McLarennek, miután csúfos vereséget szenvedett hazai pályán riválisától.

Ahogy arra a múlt heti teszteken látottak alapján számítani is lehetett, a McLaren Mercedes kettős győzelmet aratott Monzában. A Ferrari számára nem is végződhetett volna rosszabbul hazai versenye, hiszen Massa már a tizedik körben kiesett, és Raikkönen harmadik helyével tovább növelte lemaradását a bajnokságban az élen állókkal szemben.

A finn versenyző négy futammal a szezon vége előtt 18 ponttal van lemaradva a listavezető Hamilton mögött, míg a McLaren 23 pontra növelte előnyét a Ferrarival szemben a konstruktőrök versenyében úgy, hogy a Magyarországon szerzett 15 pontjáról csak jövő héten dönt az FIA.

Todt bevallotta, a Ferrari tisztában volt azzal, hogy nem lesz egyszerű számára az Olasz Nagydíj, ám biztos benne, hogy a hátralévő versenyek kivétel nélkül csapatának kedveznek.

“Volt egy megbeszélésünk a mérnökökkel, akik egyetértettek abban, hogy az F2007-es versenygép nem szerepel olyan jól azokon a pályákon, ahol komoly hangsúlyt kap a mechanikai tapadás, illetve a szokásosnál többet kell használni a kerékvetőket” – mondta a francia szakember a riportereknek Monzában.

“A legrosszabb pályák számunkra az idei évben Monte-Carlo, Kanada, Budapest az időmérőn, illetve Monza voltak. Fekete folt még Fuji, mert még nem versenyeztünk ott, de úgy érezzük, hogy Spa, Sanghaj, és Brazília minden tekintetben nekünk kedvez.”

Todt azt is elmondta, csapata mindent megtesz annak érdekében, hogy kivizsgálja azt a felfüggesztés problémát, amely miatt Felipe Massának idő előtt fel kellett adnia a küzdelmet.

“Kivizsgáljuk az ügyet” – mondta. “Megtaláltuk, hogy hol volt a probléma, azonban szét kell szerelnünk az autót ahhoz, hogy megtudjuk, mi okozta a meghibásodást. Ez volt az első alkalom, hogy ilyen jellegű problémánk volt.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

További cikkek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!