Ahogy arról a mai nap folyamán már beszámoltunk, jelenlegi formájában nem szabályos a Ferrari idei versenygépe, ugyanis az aerodinamikai megszorítások értelmében, a kipufogónak nem szabadna kilátszania a karosszériából.
Ahogy arról a mai nap folyamán már beszámoltunk, jelenlegi formájában nem szabályos a Ferrari idei versenygépe, ugyanis az aerodinamikai megszorítások értelmében, a kipufogónak nem szabadna kilátszania a karosszériából.
A Ferrari új autója kivételével, az eddig bemutatott összes idei versenygép kipufogója el van rejtve a karosszériában, ezért is érthetetlen, hogy az olaszok hogyan nézehtték el a dolgokat.
A szabályok félreértelmezéséről azonban szó sincsen, a Ferrari ugyanis még a régi, 2008-as kipufogóját használja, és ezzel is mutatta be új autóját.
Mindezt pedig a Ferrari technikai igazgatója, Aldo Costa erősítette meg az F1világ.hu-nak: “Ami a kipufogót illeti, megerősíthetem, hogy illegális, ugyanis egyelőre még a régi, 2008-as kipufogó látható az új autón.”
A kipufogó problémával egy időben az a hír is felreppent, miszerint gond van az F60-as első légterelőjével, ami már a bemutató utáni teszten leszakadt az autóról, ezzel komoly fejtörést okozva a mérnököknek.
Erről Costa a következőket mondta: “Ami az első szárnyat illeti, megerősíthetem, hogy minden a legnagyobb rendben van vele, így nem tudom, mire céloz.”
Azt egyelőre nem sikerült megtudnunk, hogy a Ferrari mért a régi kipufogóval kezdte meg az idei teszteket. Amint van erről információnk, természetesen megosztjuk olvasóinkkal.