A Ferrari még nem vitte pályára a KERS-t

Miközben a többiek már javában tesztelik a jövő évben bevezetésre kerülő kinetikus energiatároló rendszert, a Ferrari egyelőre még nem vitte pályára az új eszközt, aminek első bevetésére december közepén kerül sor Jerezben.

Miközben a többiek már javában tesztelik a jövő évben bevezetésre kerülő kinetikus energiatároló rendszert, a Ferrari egyelőre még nem vitte pályára az új eszközt, aminek első bevetésére december közepén kerül sor Jerezben.

A BMW Sauber, a Honda, és a McLaren már hónapokkal ezelőtt megkezdte a KERS tesztelését, azonban az idei világbajnok, a Ferrari még csak szimulálja az új eszközt, ahogy azt a téli tesztek első állomásának helyet adó Barcelonában is tette.

Az olasz gárda egy átmeneti autóval dolgozott a katalán ringen, melyre felkerült egy furcsa kinézetű extra elem a jobboldali oldallemezre.

A német Auto Motor und Sport magazin értesülései szerint ez nem foglalta magában a KERS rendszert, mindössze egy ballaszt volt, melybe beépítettek egy extra hűtőrendszert, ami már az új rendszerhez készült.

A magazin úgy tudja, hogy a Ferrari a Magneti Marellivel közösen fejlesztett KERS rendszerét a december 8-án megkezdődő jerezi teszteken viszi majd először pályára.

A hírek szerint a Renault is csúszik a KERS bevetésével, a francia gárda tervei között az szerepel, hogy már az új autójával kezdi meg a rendszer tesztelését januárban.

Az egykori világbajnok alakulat főmérnöke, Pat Symonds korábban elmondta, a Renault soha nem tervezte, hogy átmeneti autót épít a KERS tesztelésére.

Görgess tovább, ez is érdekelhet!

HIRDETÉS

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS