Friss hírek

A McLaren szerint minden eldőlhet Szingapúrban

A McLaren vezetése úgy érzi, a jövő hétvégi Szingapúri Nagydíjon tisztább képet kaphatunk a valós erőviszonyokról, illetve arról, hogy melyik élcsapat a legesélyesebb a bajnoki cím megszerzésére.



A McLaren vezetése úgy érzi, a jövő hétvégi Szingapúri Nagydíjon tisztább képet kaphatunk a valós erőviszonyokról, illetve arról, hogy melyik élcsapat a legesélyesebb a bajnoki cím megszerzésére az idei évben.

Hirdetés
 

Azóta, hogy az FIA szigorított a karosszériaelemek flexibilitását vizsgáló tesztmódszerein, két olyan pályára látogatott el a mezőny, amely nagyban eltér a legtöbbtől, hiszen mind a Belga-, mind az Olasz Nagydíjon különleges, kis leszorítóerőt generáló aerodinamikai csomaggal futottak a csapatok.

Ezek a pályák pedig nem különösebben feküdtek a Red Bull Racing versenygépeinek, ám a soron következő öt megmérettetés az energiaital-gyárosoknak kedvez, legalábbis papíron, illetve a szezon első felében látottak és tapasztaltak alapján.

„Ez lesz az első verseny az augusztus eleji Magyar Nagydíj óta, amely alacsony sebességű, és nagy leszorítóerőt megkövetelő pályán kerül megrendezésre” – mondta a McLaren csapatvezetője, Martin Whitmarsh.

„Továbbá ez az első nagy leszorítóerős pálya, mióta az FIA szigorított a hajlékony elemekre vonatkozó szabályokon, így minden bizonnyal tisztább képet kaphatunk az élcsapatok közti erőviszonyokról, miután az elmúlt két verseny nem volt reprezentatív ebből a szempontból.”

„Ez egy olyan verseny, melyet az egész csapat hihetetlenül vár, és számos új, kipróbálásra váró ötlettel és megoldással érkezünk meg Szingapúrba. Magabiztosak vagyunk, és úgy érezzük, hogy ismét egy olyan pozícióban leszünk, hogy az élen harcolhatunk.”

Jenson Button is osztja csapatfőnöke véleményét, és úgy gondolja, hogy a jövő hétvégén tisztább képet kaphatunk arról, hogy mik az erőviszonyok az élen, illetve, hogy az új, az eddiginél szigorúbb flexi-szabályok mennyire lesznek kihatással a bajnoki címért folyó küzdelemre.

„Szingapúr mindannyiunk számára érdekes lesz, mert nem csak a Ferrari és a Red Bull – a két csapat, amely hajlékony első szárnyakat használt – sebességéről kaphatunk visszajelzést, hanem először láthatjuk meg, hogy szakembereink erőfeszítései meghozták-e a várt eredményt, és eredményesek tudunk-e lenni az alacsony leszorítóerős pályákon” – mondta a bajnoki címvédő.

A világbajnokság egyébként hihetetlenül szoros, és még teljesen nyitott, hiszen az első öt helyezettet mindössze 24 pont választja csak el egymástól.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!