A Mercedes-Benz motorsport igazgatója, Norbert Haug elmondta, hogy egy cseppet sem örül annak, hogy a négyhetes nyári szünetben két hétre be kell zárniuk gyáraik kapuit, és le kell állniuk a munkával, hiszen éppen most lenne a legnagyobb szükségük a kemény munkára.
A Mercedes-Benz motorsport igazgatója, Norbert Haug elmondta, hogy egy cseppet sem örül annak, hogy a négyhetes nyári szünetben két hétre be kell zárniuk gyáraik kapuit, és le kell állniuk a munkával, hiszen éppen most lenne a legnagyobb szükségük a kemény munkára.
A költségek csökkentése érdekében a négyhetes nyári szünetben két hétre bezárnak a gyárak kapui, és a csapatok dolgozói elmennek jól megérdemelt pihenőjükre, hogy aztán augusztus végén, a Belga Nagydíj előtt ismét felvegyék a munkát, és megkezdjék a végső hajrát.
Igen ám, de azok a csapatok, melyek egy kis lemaradásban vannak közvetlen ellenfeleikhez képest, nem örülnek a kényszerű pihenőnek, hiszen éppen most lenne a legnagyobb szükségük arra, hogy minden eddiginél keményebben dolgozzanak.
„Sokkal jobban örülnék annak, ha nem lenne gyárleállás” – mondta a McLaren csapatfőnöke, Martin Whitmarsh nem sokkal azután, hogy Lewis Hamilton is nemtetszésének adott hangot a kényszerű leállás miatt.
Haug sincs ezzel másképp, hiszen tisztában van azzal, hogy nem szorongatja őket a Renault, és ha nem tudnak megfelelően reagálni a szezon hátralévő részében, akkor megvan az esély arra, hogy elbukják a negyedik helyet a konstruktőrök versenyében.
„Ez igazából egy kényszerű pihenő. Rákényszerítenek minket arra, hogy leálljunk a munkával” – mondta a német szakember a DPA hírügynökségnek adott nyilatkozatában.
„Különösen akkor jön rosszkor a szünet, ha a felzárkózás fázisában vagy, és minden órára szükséged lenne a gyárban ahhoz, hogy megfelelően felkészülj a hajrára. Természetesen senki sem szereti, ha megszakítják a munkáját, de sajnos nincs más választásunk.”