A Pirelli szakemberei szerint nem elképzelhetetlen, hogy egyesek megpróbálkoznak majd az egy kiállással a vasárnapi Koreai Nagydíjon.
A Pirelli szakemberei szerint nem elképzelhetetlen, hogy egyesek megpróbálkoznak majd az egy kiállással a vasárnapi Koreai Nagydíjon.
A pálya karakterisztikája ugyanis igencsak különleges és egyedi, hiszen a csapatoknak inkább az fogja a nehézséget okozni, hogy megfelelő hőmérsékletre hevítsék az abroncsokat, nem pedig az, hogy kontrollálni tudják a gumikopást.
„Ez a pálya elég furcsa, mert úgy tűnik, hogy egy sima állandó gyors pálya, azonban az aszfaltja olyan, mint egy utcai ringé. Nagyon sima, így a gumikopás mértéke alacsony lesz” – mondta Paul Hembery, a Pirelli motorsport igazgatója.
„A gumik szempontjából, a szerkezet komoly nyomás alatt lesz, azonban a keverék maga nem fog olyan komoly szerepet játszani, nem lesz nagy a kopása, ezért is választottuk a lágy és szuperlágy gumikat erre a megmérettetésre.”
„A tavalyi évben az emberek azt mondták, hogy ez a döntés elég őrült volt, és öt-hat kiállást jósoltak, aztán azt láttuk, hogy az átlag két kiállás volt. Idén is ez lesz a helyzet, azonban egyesek biztosan megpróbálkoznak majd az egy kiállással.”
Hembery azt is hozzátette, hogy a lágy és a szuperlágy gumik között – autótól függően – 2-6 tized lesz a különbség Koreában.