Portugál Nagydíj

A Pirelli el van ragadtatva

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: email
Email
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp

A Pirelli el van ragadtatva

Nagyon elégedett a szezon első négy versenyének alakulásával a Forma-1-be idén visszatért Pirelli – árulta el a gumigyártó motorsport-igazgatója, Paul Hembery.


Nagyon elégedett a szezon első négy versenyének alakulásával a Forma-1-be idén visszatért Pirelli – árulta el a gumigyártó motorsport-igazgatója, Paul Hembery.

Az olasz vállalat a sportból tavaly kivonult Bridgestone-t váltotta 2011-ben, céljuk pedig nem más volt, hogy termékeikkel még izgalmasabbá tegyék a Forma-1-et.

Nos, az első versenyeken látottakból kiindulva ez sikerült, hiszen taktikai szempontból rendkívül változatos futamoknak lehettünk szemtanúi, a gumik pedig óriási szerepet kapnak minden egyes versenyhétvégén.

„El vagyok ragadtatva. Természetesen a szezont megelőzően mindenki egy kicsit ideges volt, mert a változás nem mindig kedvelt dolog, de az első versenyek után a közönségtől kapott visszajelzések pozitívak voltak” – mondta Paul Hembery csütörtökön egy interjúban.

„Odajöttek hozzánk és mondták, hogy milyen nagyszerű a show és sokkal szórakoztatóbb a versenyzés. A versenyzők is megszokták már – más, mint eddig, de ez mindenkit egyformán érint.”

A szakember elárulta, az egyik legnagyobb kihívást a visszatérésre való felkészülés során az idő hiánya okozta, hiszen a tárgyalások csak tavaly márciusban indultak meg Bernie Ecclestone-nal, a beszállítói szerződés pedig júniusban került aláírásra.

„Az idő nyilván óriási kihívás volt. Nyolc hónapunk volt arra, hogy felépítsünk egy gyárat, megalkossunk egy logisztikai csapatot – ez utóbbi nagyon komplex a Forma-1-ben.”

Jövő hétvégén a szezon ötödik versenyét rendezik meg, Barcelonába látogat ugyanis a királykategória mezőnye. A csapatok a téli felkészülés során sokat tesztelhettek itt, a körülmények azonban azóta változtak, így a Pirellire ugyancsak komoly feladat vár.

„A barcelonai egy kemény pálya, nagyon agresszív a gumikkal és több olyan kanyar van, melyek a kerékvetőkkel együtt komoly terhelés alá vetik a bal első abroncsot. Ez azt jelenti, hogy a termék komoly tesztnek néz elébe, de pontosan ez az, amit szeretnénk, hiszen tudni akarjuk, hogy is állunk és hogy jó irányba haladunk-e.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!