Friss hírek

A Prodrive keményen dolgozik a háttérben

A Forma-1 leendő tizenkettedik csapata, a Prodrive jó úton halad afelé, hogy ott legyen a rajtrácson a 2008-as szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon, jóllehet David Richards előzetes ígérete ellenére még nem közölt részleteket.

A Forma-1 leendő tizenkettedik csapata, a Prodrive jó úton halad afelé, hogy ott legyen a rajtrácson a 2008-as szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon, jóllehet David Richards előzetes ígérete ellenére még nem közölt részleteket.

A csapat vezetője, David Richards az év elején elmondta, bízik benne, hogy nyáron bejelentést tehet, és legkésőbb a Brit Nagydíjon elárulhatja jövő évi versenyzői felállása mellett azt is, milyen karosszériával, illetve motorral vág neki a 2008-as idénynek. Annak ellenére, hogy a szakember jelen volt a júliusi Brit Nagydíjon, megerősítette, mivel még javában zajlanak a tárgyalások, pár héttel eltolja a bejelentést.

Azóta viszont senki nem nyilatkozott az ügyben, pedig a csapatok többsége már javában dolgozik jövő évi autóján. Bár a Prodrive nagy valószínűséggel a McLarentől vásárolt kasztnikkal és motorokkal vág majd neki a 2008-as idénynek, már most meg kellene kezdeniük a munkát, nem is beszélve arról, hogy Ron Dennis még júniusban elmondta, ha a nyári szünetig nem tudják véglegesíteni és aláírni a beszállítói szerződést, az üzletnek lőttek.

Annak ellenére, hogy a hivatalos bejelentés még várat magára, az Autosport magazin úgy tudja, hogy a munkálatok már javában zajlanak a háttérben, és a szponzori, versenyzői, illetve a karosszériákra vonatkozó szerződések is hamarosan elkészülnek.

A csapathoz közel álló forrás szerint a Prodrive azonban csak akkor közöl nyilvánosan részleteket, ha már minden tervezett munkával elkészült. “Az F1-es programunk tervei jól haladnak” – mondta egy magát megnevezni nem kívánó, a csapathoz közel álló forrás. “Soha nem szabtunk meg határidőt magunknak. Akkor jelentjük be a részleteket, ha mindennel elkészültünk.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

További cikkek

Ajánlott híreink
A Prodrive keményen dolgozik a háttérben
Verstappen: Egy Mercedesszel is 2 tizeddel gyorsabb lennék Hamiltonnál
Marko: Gasly nem megy az Alpine-hoz, de a Red Bullhoz se
Rosberg nem akar F1-es csapatfőnök lenni
Ajánlott híreink

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!