A 24 éves japán versenyző nedves pályán kezdte a munkát, ami ideális lett volna az intermediate abroncsok számára, ám a csapat csak teljesen esős körülményekre tervezett gumikat vitt magával. Tsunoda így mintegy 15 kört teljesített, hogy segítse az ideális ív felszáradását.
Ebéd után a pálya már eléggé felszáradt ahhoz, hogy a faenzai csapat slick-gumikat, méghozzá lágy keveréket szereljen az autóra. A technikusok ezt a lehetőséget kihasználva három gyorskört írtak elő neki, ahol az utolsó próbálkozás hozta a legjobb időt, körülbelül 1:31-es eredménnyel. A rendkívül alacsony hőmérsékletek miatt azonban ez az idő nem igazán mérvadó a teljesítmény szempontjából.
HIRDETÉS
HIRDETÉS
Ezt követően Tsunoda egy tízkörös hosszú etapot teljesített, amely során fokozatosan gyorsult: 1:37-es idővel kezdett, és végül 1 perc 27,86 másodperces köridővel zárta a sorozatot, miközben stabil és pontos vezetést mutatott be. A tesztprogram része volt a gyorskörök mellett a hűtőkörök gyakorlása is, a nap végén pedig a bokszkiállásokat is gyakorolta a csapat.
HIRDETÉS
Tsunoda a nap végére elérte az 1 perc 21,25 másodperces időt, amely a körülményekhez képest kifejezetten jónak számít. Összesen 57 kört teljesített, amely megközelítette egy teljes nagydíj távját. A nap zárásaként a csapat teljes bokszkiállás-procedúrákat szimulált.
A teszt második napján, csütörtökön az újonc Isack Hadjar kap lehetőséget, aki először fog dolgozni a csapattal. A francia pilóta számára ez az alkalom értékes lehetőséget biztosít arra, hogy megismerkedjen a modern Forma-1-es autóval és az ehhez kapcsolódó összetett műveletekkel, például a kormánykeréken keresztül elérhető beállításokkal. A tesztprogram zárónapján Ayumu Iwasa, a 23 éves japán versenyző kapja meg az AlphaTauri AT04-esét.
HIRDETÉS
HIRDETÉS