Felfüggesztette az úgynevezett ’aeroscreen’ fejlesztését a Red Bull, miután a Forma-1-es csapatok inkább a Ferrari által a téli teszteken kipróbált ’Halót’ vezetnék be 2017-ben.
Felfüggesztette az úgynevezett ’aeroscreen’ fejlesztését a Red Bull, miután a Forma-1-es csapatok inkább a Ferrari által a téli teszteken kipróbált ’Halót’ vezetnék be 2017-ben.
A Red Bull egy ideje már dolgozik saját felvédő rendszerén, mely az Orosz Nagydíj első szabadedzésén már fel is került Daniel Ricciardo versenyautójára.
A töréstesztek után azonban állítólag az érintettek arra jutottak, hogy az ’aeroscreen’ 2017-es bevezetése túlságosan kockázatos volna, a csapatok pedig Monacóban egyetértettek abban, hogy a következő idénytől inkább a ’Halót’ vezessék be. Úgy tudni, a hivatalos megerősítésre akár már a Brit Nagydíjon sor kerülhet.
Miután a Red Bull már így is nagyjából 250 ezer eurót költött saját eszközének kifejlesztésére, az energiaital-gyárosok most abban bíznak, átadhatják a koncepciót egy harmadik félnek, aki tovább dolgozhat rajta.
„Jelenleg felfüggesztettünk minden munkát az ’aeroscreen’ esetében, mert az FIA iránymutatására várunk. Nekik van meg minden szükséges információjuk” – mondta Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke.
„Sem forrásaink, sem kapacitásunk nincs arra, hogy tovább folytassuk a fejlesztését.”