Friss hírek

A Red Bull központjába utazott a Sky Sports F1-es főnöke

A Forma-1 vezetősége is kőkeményen dolgozott azon, hogy elsimítsa a vitás ügyet a Red Bull csapata, valamint a brit Sky Sports televízió között azt követően, hogy az energiaital-gyárosok Mexikóban bojkottálták a csatorna közvetítését.

A kétszeres világbajnok Max Verstappennek ugyanis elege lett abból, hogy a sportcsatorna egyik munkatársa rendre degradálón beszél tavaly megszerzett bajnoki címéről – Ted Kravitz a Sky Sports F1 műsoraiban többször mondta azt, hogy Lewis Hamiltontól „ellopták” a vb-trófeát az elmúlt évben.

A Mexikói Nagydíjon nemcsak Max Verstappen, hanem a csapat vezetősége, valamint Sergio Perez sem nyilatkozott a brit csatornának. A RacingNews365.com című internetes portál úgy tudja, a felek vitájában az F1 vezetősége próbált egyfajta mediátor szerepet betölteni, és csitítani a kedélyeket.

Hirdetés
 

A Dail Mail című brit bulvárlap eközben arról írt, a Sky Sports F1-es műsoraiért felelős Billy McGinty hétfőn a Red Bull központjába, Milton Keynes-be utazott, hogy átbeszélje a történteket az istálló főnökségével. Christian Horner csapatfőnök egyébként még Mexikóban megerősítette, a bojkott egyelőre egyetlen hétvégére szólt, Brazíliában minden visszazökken majd a régi kerékvágásba.

Nem ez egyébként az első bojkott az F1-ben a Sky irányába: korábban a Haas csapata nem állt a német Sky Sport kamerái elé, de a Ferrari is bojkottálta már az olasz Sky Sport F1-es közvetítéseit.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

A Red Bull központjába utazott a Sky Sports F1-es főnöke
Russell: Készen állok, hogy világbajnok legyek
Kiderült, hol lesznek F1-es sprintfutamok jövőre
Alonso frusztrált ugyan, de azt mondja, örökké hálás lesz az Alpine-nak
Az FIA szerint jó döntést hoztak, hogy megemelik a padlóélek magasságát a Forma-1-ben
Hockenheim nem akar F1-es versenyt rendezni jövőre

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!