A Red Bull Racing a tervek szerint a május végén megrendezésre kerülő Török Nagydíjon viszi először pályára saját fejlesztésű F-csatornáját, melytől a vezetőség újabb előrelépést remél, erősítette meg a csapat főnöke, Christian Horner.
A Red Bull Racing a tervek szerint a május végén megrendezésre kerülő Török Nagydíjon viszi először pályára saját fejlesztésű F-csatornáját, melytől a vezetőség újabb előrelépést remél, erősítette meg a csapat főnöke, Christian Horner.
Annak ellenére, hogy az eddigi versenyeket kivétel nélkül az élről kezdte meg, és kétségkívül a mezőny leggyorsabb autója, az RB6 még messze nem tökéletes, számos olyan terület van, ahol még sokat tud javulni, így Horner szerint nagyon keményen kell még dolgozniuk.
|
„Még nincs új hátsó szárnyunk, illetve F-csatornánk, így ez a terület az, ahol a leginkább kell dolgoznunk a következő időszakban. Isztambul lehet az a helyszín, ahol bemutathatjuk az új fejlesztést” – mondta Horner, aki elégedett csapata eddigi fejlődésével.
„Az első versenyre szánt javítócsomagunkat csak a téli tesztek utolsó napjaiban vittük először pályára, aztán pedig minden egyes futamon lépésről lépésre haladtunk előre, és lettünk egyre versenyképesebbek.”
„Spanyolországban bemutatott csomagunk egy továbbfejlesztése volt a Bahreinben bevetett csomagnak. Adrian (Newey, főtervező), és srácai mindent kihoztak az alapcsomagból, ami végül ezzé vált.”
“A lehető legrövidebb idő alatt minden felkerült az autóra, ami a srácok kemény munkájának köszönhető.”
A McLaren, a Ferrari, és a Sauber nagy valószínűséggel nem fogja használni F-csatornáját a hétvégén Monacóban, ahol a rendszer szinte semmit nem hoz a konyhára, hiszen a szűk utcai pályán nincsenek hosszú egyenesek, ahol kijöhetne annak ereje.
A versenyzők nyilvánvalóan örülnek is ennek, hiszen éppen elég dolguk lesz a pilótafülkében a trükkös utcai pályán.