Az ING Renault Forma-1-es csapat névadó szponzora, az ING Csoport a mai napon elindította globális reklámkampányát, melyben a csapat kétszeres világbajnok pilótája, Fernando Alonso szerepel.
Az ING Renault Forma-1-es csapat névadó szponzora, az ING Csoport a mai napon elindította globális reklámkampányát, melyben a csapat kétszeres világbajnok pilótája, Fernando Alonso szerepel.
A kampány elsőként harminc országban – köztük Magyarországon – indul, 30 és 45 másodperces reklámfilmekkel, melyeket a Forma-1-es futamokat közvetítő televíziókon és nemzetközi csatornákon láthatnak a rajongók, minden futamhétvégén. A televíziós sugárzást kiegészítik a nyomtatott sajtóban és az internetes hírportálokon, valamint Forma-1-es oldalakon megjelenő hirdetések. A reklámfilm az ING Ausztrál Nagydíj hétvégéjén kerül adásba.
A reklámkampány az ING második évbe lépő Forma-1-es szponzorációjának részét képezi, melynek célja a cég márkaismertségének növelése és az üzleti tevékenység támogatása. A reklámkampánnyal párhuzamosan az ING az Ausztrál, a Magyar és a Belga Nagydíj névadó szponzora is egyben, támogatja Fernando Alonsót és Nelson Piquet-ét, valamint hirdetésekkel jelenik meg az évad 18 futamából 13 esetében.
A reklámfilm az ING legfontosabb üzenetét jeleníti meg: bár a pénzügyi szolgáltatások összetettek, az ING könnyebbé teszi ügyfelei számára e szolgáltatások igénybevételét, s így az ügyfelek a számukra igazán fontos dolgokra koncentrálhatnak. A kampányt a londoni központú Iris ügynökség kivitelezte.
Isabelle M. Conner, az ING Csoport Branding és Szponzorációs vezetője elmondta: “Tisztában vagyunk vele, hogy mennyire összetettek lehetnek a pénzügyek, ám meggyőződésünk, hogy ügyfeleink számára a megtakarítások, befektetések és jövőjük pénzügyi tervezése könnyebb is lehet. Új kampányunk ezt találóan szemlélteti.”
A globális kampányon túl Fernando Alonso feltűnik az ING Direct spanyolországi reklámjában is.