A Renault két autót fejleszt egyszerre - F1VILÁG.HU

A Renault két autót fejleszt egyszerre

HIRDETÉS

Annak ellenére, hogy a Renault már 2008-as autójára fókuszál, képes lesz a középmezőny előtt maradni a szezon hátralévő részében, állítja a francia gárda főmérnöke, Pat Symonds.

Annak ellenére, hogy a Renault már 2008-as autójára fókuszál, képes lesz a középmezőny előtt maradni a szezon hátralévő részében, állítja a francia gárda főmérnöke, Pat Symonds.

Az elmúlt két év világbajnok csapata borzalmasan kezdte az idei évet, és bár idővel egyre jobban teljesített, az elmúlt versenyeken azonban folyamatosan alulmarad a Williams istállóval szemben.

A grove-i bázisú alakulat keményen küzd azért, hogy befogja riválisát a szezon utolsó három megmérettetésén, melyre minden esélye megvan, ugyanis mindössze csak tizenegy ponttal van lemaradva a Renault mögött a konstruktőrök versenyében.

Annak ellenére, hogy talán minden eddiginél szorosabb a középmezőny, Symonds biztos benne, hogy a Renault még úgy is képes lesz riválisai előtt maradni, hogy már gőzerővel dolgozik jövő évi autója tervezésén és fejlesztésén.

“A középmezőny az elmúlt néhány versenyen még szorosabb lett, amire megmondom őszintén, hogy számítani is lehetett, de úgy gondolom, hogy továbbra is mi állunk a boly élén” – mondta a Renault szakembere.

“Bár jelenleg jó helyen állunk a bajnokságban, nem engedhetjük meg magunknak, hogy lazítsunk. Az idei év nem sikerült túl jól számunkra, de a csapat és a versenyzők is megérdemlik a sikert, hiszen mindvégig motiváltak maradtak. Meg szeretnénk tartani pozíciónkat, és a lehető legjobb helyen szeretnénk végezni az utolsó három versenyen.”

Mivel legutóbb 1977-ben látogatott el a száguldó cirkusz világa Fujiba, a csapatoknak semmi használható információjuk nincs a pályáról. Symonds éppen ezért úgy gondolja, felesleges előzetes jóslatokba bocsátkozni a hétvégével kapcsolatban.

“Ez egy tipikusan olyan pálya, mely követi a modern trendeket: lassú kanyarok és hosszú egyenesek jellemzik. A másfél kilométer hosszú célegyenes miatt nem szabad túl nagy leszorító erőt alkalmazni, mert akkor az csökkenti a végsebességet, ám a lassú kanyarok miatt a megfelelő tapadás viszont elengedhetetlen. Éppen ezért egy kompromisszumos megoldást kell találni, ami nem lesz egyszerű” – magyarázta Symonds.

“Azonban csak a pénteki edzések után tudunk bővebben nyilatkozni az esélyeinkről.”

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!