Friss hírek

A Renault még nem döntött a KERS-ről

A Renault elsőként jelentette be, hogy hibrid rendszerrel szerelt autójával vág neki az idei évnek, azonban a franciák egyelőre még csak találgatnak, hogy valóban előnyt jelent-e az eszköz használata.

A Renault elsőként jelentette be, hogy hibrid rendszerrel szerelt autójával vág neki az idei évnek, azonban a franciák egyelőre még csak találgatnak, hogy valóban előnyt jelent-e az eszköz használata.

Mindez meglepő, mert Fernando Alonso a KERS segítségével tudott a kilencedik helyről felugrani a harmadikra a rajtnál, és szintén a hibrid rendszernek köszönhette, hogy sokáig maga mögött tudta tartani nálánál gyorsabb ellenfeleit Malajziában.

A kétszeres világbajnok azonban elmondta, a szezonnyitón nem jelentett különösebb előnyt az eszköz használata, amit sokan csak azért nem használnak, mert negatív irányban befolyásolja a súlyeloszlást.

“Egyelőre nem ott vagyunk, ahol lenni szeretnénk, így változtatásra van szükség” – mondta a spanyol versenyző az El Mundo-nak. “Minél előbb ki kell elemeznünk az adatokat, hogy eldönthessük, KERS-szel, vagy anélkül versenyezzünk.”

“Malajziában megérte használni, de Ausztráliában nem tudom, hogy segített-e. Úgy kell megérkeznünk a következő futamnak helyet adó Kínába, hogy már többet tudunk az eszközről.”

Az első két versenyen a Ferrari, a McLaren, a Renault, és a BMW Sauber használta a KERS-t, utóbbi csak Nick Heidfeld autójában.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

További cikkek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!