A Renault úgy döntött, hogy majd csak az európai szezon nyitóállomásának helyet adó Török Nagydíjon mutatja be nagyobb javítócsomagját, ugyanis a vezetőség úgy érzi, a kisebb finomítások elégségesek lesznek ahhoz, hogy a dobogóért harcolhassanak Kínában.
A Renault úgy döntött, hogy majd csak az európai szezon nyitóállomásának helyet adó Török Nagydíjon mutatja be nagyobb javítócsomagját, ugyanis a vezetőség úgy érzi, a kisebb finomítások elégségesek lesznek ahhoz, hogy a dobogóért harcolhassanak Kínában.
A brit színekre váltó alakulat a múlt hétvégi megmérettetésen egy módosított első szárnnyal, padlólemezzel és diffúzorral gördült pályára Malajziában, ám a vezetőség a szakemberekkel konzultálva úgy döntött, az új hátsó szárnyat még nem veti be.
Eric Boullier, a csapat főnöke egyébként is úgy gondolja, hogy mivel a Maláj- és a Kínai Nagydíj között mindössze egy hét volt, a kisebb finomítások és fejlesztések elégségesek lesznek ahhoz, hogy harcba szállhassanak a dobogós helyezésekért a hétvégén.
„Logisztikai okok miatt nagyon bonyolult lett volna minden fejlesztést már most bevetnünk, és vannak még kisebb fejlesztéseink, amiket ki tudunk próbálni a pénteki edzéseken” – mondta a szakember az Autosportnak.
A Renault fantasztikus rajtot vett az elmúlt versenyen, mindkét pilótája több pozíciót is nyert az első métereken, ám a csapatfőnök elmondta, hogy rajtmódszereiken még többet akarnak javítani, ugyanis ez az a pont a futamon, amikor a legkönnyebben lehet pozíciókat nyerni.
„Mindig is azon vagyunk, hogy kivizsgáljuk, miként lehetne még jobbá tenni a rajtjainkat” – folytatta. „A jelenlegi rendszerünket is tovább tudjuk még fejleszteni, így egy kicsit még tudunk javítani a rajtjainkon, ami a célunk is.”
„A KERS idei visszatérésével nagyon sokat dolgoztunk a rajtstratégián, mert ha már ilyen sokat beleinvesztálsz a rendszerbe, akkor annak minden előnyét a felszínre kell hoznod, mindenképpen ki kell hoznod belőle a maximumot.”
Ami pedig a hétvégére kitűzött célt illeti, Boullier a következőket mondta: „Úgy gondolom, hogy egy elfogadható cél az lehet, hogy eleget fejlődjünk ahhoz, hogy a Ferrari előtt legyünk.”
“Aztán pedig csak a versenyen történt incidensektől, a jó rajttól vagy a stratégiától függ, hogy ott lehetünk-e a dobogón.”