Friss hírek

A Renault nem zárja ki a futamgyőzelmet 2011-ben

A Renault istálló tulajdonosa, Gerard Lopez nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy már az idei évben győzelmet szerezzenek, habár egyelőre úgy érzi, túlságosan nagy a Red Bull Racing előnye a többiekkel szemben.


A Renault istálló tulajdonosa, Gerard Lopez nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy már az idei évben győzelmet szerezzenek, habár egyelőre úgy érzi, túlságosan nagy a Red Bull Racing előnye a többiekkel szemben.

A brit színekre váltó alakulat fantasztikusan kezdte az idei bajnokságot, az első versenyen Vitaly Petrov, a másodikon Nick Heidfeld állhatott fel a dobogó legalacsonyabb fokára.

Hirdetés
 

Lopez persze tisztában van azzal, hogy nagyon nem lesz egyszerű dolguk, ha tartani akarják a tempót legnagyobb riválisaikkal, azonban úgy gondolja, hogy csapata okozhat meglepetést a technikásabb pályákon, például Monacóban, vagy a Hungaroringen.

„Az idei tervünk két állomásból tevődik össze: az egyik az, hogy megpróbálunk folyamatosan ott lenni a dobogón, míg a második az, hogy legalább egy versenyt nyerünk” – mondta a tulajdonos az olasz Gazzetta dello Sportnak.

„Az első célt eddig elértük, azonban a másik nagyban függ a Red Bulltól, mely csapat jelen pillanatban igencsak messze jár előttünk. Azonban néhány pályán, mint Monacóban vagy a Hungaroringen talán harcba szállhatunk majd a győzelemért.”

A Renault talán a mezőny egyik legradikálisabb autójával versenyez, ugyanis egy olyan kipufogórendszert fejlesztett ki az elmúlt egy évben, amely merőben más, mint a többieké, kivezetése ugyanis nem hátrafelé, hanem előrefelé nyúlik, így a kipufogógázok már a fenéklemez elején kifejti hatását és nagyobb leszorítóerőt generál.

Lopez elmondta, hogy a radikálisan új koncepciót közel egy évvel ezelőtt vették elő, és úgy tűnik, hogy kifizetődő volt egy teljesen más irányba menni, mint a riválisok.

„Már a tavalyi Monte-Carlói Nagydíj óta fejlesztjük a rendszert” – mondta az üzletember. „Azon a hétvégén Eric Boullierrel (csapatfőnök) beszéltünk James Allison technikai igazgatóval, és arra kértük, hogy teljesen új területekre kalandozzon el, mert ez az egyetlen módja annak, hogy megváltoztassuk az erősorrendet.”

„Egy átlagos autót tervezni, majd ellopni a többi csapat legjobb ötleteit, semmire nem lett volna jó, azzal nem tudtunk volna előrébb kerülni.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

A Renault nem zárja ki a futamgyőzelmet 2011-ben
Wolff: A szűk oldalszekrényeknek nem volt közük a gyenge teljesítményhez
Teljesen más lesz az Aston Martin 2023-as F1-es autója, mint az idei
Ma veheti át második vb-trófeáját Max Verstappen
Szakított kedvesével Charles Leclerc
2026-ban újra jelentősen megváltozhatnak az F1-es autók

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!