A Spyker újabb hadjáratot indított a Super Aguri ellen, és arra szólította fel a Nemzetközi Automobil Szövetséget, hogy vizsgálja ki, mitől ugrott meg a kiscsapat teljesítménye az elmúlt időben, és milyen újításokkal látja el a Honda őket.
A Spyker újabb hadjáratot indított a Super Aguri ellen, és arra szólította fel a Nemzetközi Automobil Szövetséget, hogy vizsgálja ki, mitől ugrott meg a kiscsapat teljesítménye az elmúlt időben, és milyen újításokkal látja el a Honda őket.
A karosszériák adás-vétele körül továbbra is nagy a zűrzavar, és a Spyker nem enged. Az egyedi sportautók gyártására specializálódott holland cégóriás levélben szólította fel a szövetséget, hogy nézzen utána, milyen új elemek kerültek a Super Agurira az Amerikai Nagydíjon.
A Spyker vezetősége egy hivatalos dokumentumot juttatott el a FIA részére, melyben fotókkal bizonyítja, hogy a Honda keze komolyan benne van a Super Aguri új autójának hátsó részében. A dossziét a szövetség mellett a Forma-1 kereskedelmi jogait igazgató Bernie Ecclestone és a többi csapat vezetője is megkapta. A fotókon a Super Aguri hátsó szárnya, a hátsó felfüggesztése, és a felfogató pontok vannak kiemelve, melyek kísértetiesen hasonlítanak a Honda elemeire.
A Spyker vezetője, Colin Kolles az Autosportnak megerősítette, hogy csapata valóban levelet írt a FIA-nak. “Választ várunk a szövetségtől, mert úgy érezzük, hogy sportszerűtlen dolgok folynak” – mondta a szakember.
A Spyker azok után döntött a beadvány elküldése mellett, hogy a Super Aguri nem írta alá azokat a dokumentumokat Indianapolisban, melyek biztosították volna, hogy véget érjen az évek óta tartó vita a kereskedelmi karosszériák ügyében.
A Super Aguri az idei évben már négy pontot szerzett, és komoly fejtörést okoz anyacége, a Honda számára. A japán gárda ügyvezetője, Daniel Audetto korábban hangsúlyozta, teljesen szabályosan használják a Honda RA106-os versenygépének átdolgozott verzióját az idei évben, ugyanis az autó szellemi jogai a Hondánál, és nem a Honda Racingnél vannak.