Még komoly változásokon eshet át a Torro Rosso istálló nemrégiben bemutatott vadonatúj versenygépének orrszerkezete – állítja az alakulat technikai igazgatója, Giorgio Ascanelli, kinek elmondása szerint az FIA új szabályai komoly keretek közé szorították a csapatokat.
Még komoly változásokon eshet át a Torro Rosso istálló nemrégiben bemutatott vadonatúj versenygépének orrszerkezete – állítja az alakulat technikai igazgatója, Giorgio Ascanelli, kinek elmondása szerint az FIA új szabályai komoly keretek közé szorították a csapatokat.
Az STR7-es kódjelet viselő versenygépről hétfőn hullt le a lepel a dél-spanyolország Jerezben, és akárcsak a mezőny legtöbb autója, ez a modell is megkapta az új szabályok egyik legfőbb velejáróját, a lépcsős orrot.
A csapat technikai igazgatója azonban elárulta, miután már az első tesztek előtt túl kellett esniük az FIA kötelező töréstesztjein, nem volt elegendő idejük a fejlesztésekre.
„Szerintem lehettünk volna agresszívabbak is, de köszönhetően a ténynek, hogy már az első teszt előtt homologizálni kell az autót, a fejlesztési időnk meglehetősen lecsökkent” – magyarázta Ascanelli.
„Nem azt mondom, hogy új kasztnit építünk majd, de az orr-rész kétségkívül megváltozik majd. Mint ahogy történt az tavaly is, bár az egy kicsit sok időbe telt. Remélhetőleg idén jobban felkészülünk majd erre.”