A McLaren után a Toyota is kipróbálta a hosszított, egyre több csapat által használt cápauszony-szerű motorborítást az e heti tesztprogram zárónapján Hockenheimben, ahol Timo Glock és Jarno Trulli néhány kört teljesített az új aerodinamikai elemmel.
A McLaren után a Toyota is kipróbálta a hosszított, egyre több csapat által használt cápauszony-szerű motorborítást az e heti tesztprogram zárónapján Hockenheimben, ahol Timo Glock és Jarno Trulli néhány kört teljesített az új aerodinamikai elemmel.
A hosszított motorborítás a Red Bull Racing ötlete volt, amit azóta már a Renault, a Force India, és a Toro Rosso is lemásolt.
A McLaren szintén kipróbálta az új borítást az e heti teszteken Hockenheimben, és nagy valószínűséggel azzal küldi majd pályára versenyzőit a jövő hétvégén megrendezésre kerülő Német Nagydíjon.
A Toyotánál sem tétlenkedtek a fejlesztőmérnökök, hiszen a tesztek zárónapján ők is pályára küldték azt a bizonyos motorborítást, melyet lassan már az egész mezőny használni fog.
A kölni bázisú csapat már egy új első-, illetve hátsó szárnyelemet is bemutatott a héten, ami azt bizonyítja, hogy mindent megtesz azért, hogy harcban maradjon a negyedik helyért a konstruktőrök versenyében.
Glock egyébként elégedetten nyilatkozott a Toyota e heti teszteken elvégzett munkájáról, és bízik benne, hogy az újítások segíthetnek neki abban, hogy visszavágjon a silverstone-i verségért.
“Nem volt rossz az e heti teszt” – mondta a német versenyző. “Minden olyan munkát elvégeztünk, amit egy teszten szoktunk, és számos újítást kipróbáltunk. Az új elemek remekül működtek, pozitív véleménnyel vagyok róluk. Rengeteg kört megtettünk, és a beállításokkal is sokat foglalkoztunk.”
“Már alig várom, hogy itt versenyezhessek. Ahányszor Hockenheimben versenyeztem, mindig az első ötben végeztem, ami bízom benne, hogy jó jel” – tette hozzá Glock.
A hosszított motorborítást már csak a Ferrari, a BMW Sauber, és a Honda nem próbálta ki.