II. Albert monacói herceg látogatást tett a Bridgestone Motorsportnál a Monte-Carlói Nagydíj csütörtöki napján.
II. Albert monacói herceg látogatást tett a Bridgestone Motorsportnál a Monte-Carlói Nagydíj csütörtöki napján.
A világ legnevesebb autóversenye, a Monte-Carlói Nagydíj 67. évfordulója alkalmából Albert herceg ellátogatott a Bridgestone motorhome-jába, ahol találkozott Hiroshi Yasukawával, a Bridgestone Motorsport igazgatójával.
A Bridgestone 13 éve közreműködik az FIA aranyérmes Monte Carlói versenyében, és egyre növekvő globális televíziós jelenlétet kap műszaki részvétele, csakúgy, mint a pályán megjelenő kereskedelmi hirdetései. Ez a jelenlét emeli a márka hírnevét és növeli az eladást.
“Nagy megtiszteltetés volt Albert herceget vendégül látni a Bridgestone-nál és fogadni Őfelsége elismerését a Monacói Nagydíjon való közreműködésünkért” – mondta Yasukawa.
“A monacói a világ legfontosabb és legnevesebb autóversenye. A versenyek királya, melyet a világon a legtöbb televíziónéző követ az év során, és valamennyi verseny közül a Monacói Nagydíjnak a legmagasabb a kereskedelmi értéke. Monaco a vezetői tapasztalat próbaköve, ahogy igazi próbatétel a Bridgestone abroncsok számára is.”
“Monacóval való hosszú kapcsolatunknak köszönhetően nevezhetjük a Bridgestone-t hídnak (Bridge) és szerepelhet márkanevünk a legelső, Ste Devote-kanyarban, ahogy e nehéz pálya más kanyarjaiban is.”
“Részünk volt már itt néhány nagy Ferrari- és McLaren-győzelemben, és ez a nagydíj továbbra is a versenynaptár legfontosabb versenye lesz számunkra kereskedelmileg és presztízs szempontjából.”
“A Bridgestone nevében szeretnék köszönetet mondani Albert hercegnek, a monacói autóklubnak, az FIA-nak és a csapatoknak e nagyszerű és sikeres sporteseményért. Reméljük, még sokáig vehetünk részt a Monacói Nagydíjon.”