Élő tudósítás: Ez történik Silverstone-ban!

  F170

Allison állítja, nincs pánik a Mercedesnél

A Mercedes nemrégiben kinevezett technikai igazgatója, James Allison elárulta, bár az Ausztrál Nagydíjon alulmaradtak a Ferrarival szemben, nem estek pánikba. A német istálló visszavágásra készül.

A Mercedes nemrégiben kinevezett technikai igazgatója, James Allison elárulta, bár az Ausztrál Nagydíjon alulmaradtak a Ferrarival szemben, nem estek pánikba. A német istálló visszavágásra készül.

A Mercedes nemrégiben kinevezett technikai igazgatója, James Allison elárulta, bár az Ausztrál Nagydíjon alulmaradtak a Ferrarival szemben, nem estek pánikba. A német istálló visszavágásra készül.

Lewis Hamilton a pole pozícióból vághatott neki a szezon első versenyének, végül azonban nem bírt Sebastian Vettellel, aki megnyerte a melbourne-i viadalt.

A Mercedes versenyzői a 2. és 3. helyeken értek célba, a csapat pedig minden követ megmozgat azért, hogy visszavágjon.

A német istálló első hétvégéje nem volt problémamentes: sokat küszködtek a gumikezeléssel, valamint a túlsúlyos autó is gondokat okozott.

James Allison elismerte volt csapata, a Ferrari teljesítményét, majd leszögezte, nincs pánik a Mercedesnél.

„El kell ismerni a Ferrari teljesítményét, mert nagyon gyors autójuk van. Ausztráliában nem tudtuk tartani velük a lépést” – mondta a neves szakember a Gazzetta dello Sport című olasz lapnak.

„Ha az időmérő után még nem is volt világos, a versenyt követően egyértelműen kiderült, hogy az idei szezonban apró különbségeken múlik minden.”

Allison bízik abban, hozzásegítheti a Mercedest ahhoz, hogy újra az élre kerüljön.

„Nem pánikolunk. Egy hosszú idény első versenyén vagyunk csak túl, és mindkét autóval dobogós helyen értünk célba. Szóval megpróbáljuk a magunk javára fordítani az apró különbségeket a legközelebbi alkalommal.”

Arra a kérdésre, hogy a Ferrari és Vettel hogyan tudta legyőzni a világbajnok csapatot az évadnyitón, Allison így felelt: „Már a rajttól kezdve nyomás alá helyeztek bennünket, így maradtunk alul.”

A szakember elárulta, a gumikezelés valóban problémákat okozott számukra, ezért is hívták ki olyan korán Lewis Hamiltont a verseny elején.

„Azt hittük, a gumik nem bírják majd, és tartottunk attól, hogy Sebék stratégiát váltanak. Szóval bevállaltuk a korai kiállás kockázatát. A Ferrari kiválóan kovácsolt előnyt ebből a lehetőségből.”

Görgess tovább, ez is érdekelhet!

HIRDETÉS

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS