Friss hírek

Az F1 globális partnere lett a Heineken

Több évre szóló megállapodást kötött egymással a Forma-1 és a Heineken – mindezt csütörtökön jelentették be a felek.


Több évre szóló megállapodást kötött egymással a Forma-1 és a Heineken – mindezt csütörtökön jelentették be a felek.

Az együttműködés 2020-ig szól, a megállapodás értelmében pedig szezononként a vállalat 3 nagydíj névadó szponzoraként jelenik majd meg, és további 6 versenyhétvégén lesznek láthatóak reklámjai – hogy pontosan mely versenyeken, azt a Formula One Management határozza majd meg.

Hirdetés
 

Miután a Heineken a Forma-1 partnere lett, standjai megjelennek majd a versenyhétvégéken, a vállalat azonban folyamatosan igyekszik felhívni a figyelmet a tudatos alkoholfogyasztásra ’Ha vezetsz, soha ne igyál’ című kampányával.

David Coulthard és Sir Jackie Stewart a Heineken nagyköveteként tevékenykedik majd, a cég pedig világossá tette, logói egyik F1-es autón sem jelennek meg.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Az F1 globális partnere lett a Heineken
Élő közvetítés: Az FIA díjátadó gálája
Wolff: A szűk oldalszekrényeknek nem volt közük a gyenge teljesítményhez
Teljesen más lesz az Aston Martin 2023-as F1-es autója, mint az idei
Ma veheti át második vb-trófeáját Max Verstappen
Szakított kedvesével Charles Leclerc

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!