Az ING Csoport hétfőn hivatalosan is bejelentette, hogy főszponzori szerződést kötött a Magyar Nagydíjjal. A Renault főtámogatója emellett névadó szponzorként lesz jelen a Belga- és a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon is.
Az ING Csoport hétfőn hivatalosan is bejelentette, hogy főszponzori szerződést kötött a Magyar Nagydíjjal. A Renault főtámogatója emellett névadó szponzorként lesz jelen a Belga- és a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon is.
A Renault F1 csapattal kialakított együttműködés és a futamokon való folyamatos jelenlét a tavalyi évben jelentősen növelte a holland pénzintézet márkaismertségét szerte a világon, létrehozva ezáltal a márka egyértelmű és pozitív azonosíthatóságát, ami a meglévő és a potenciális jövőbeli ügyfelek körében egyaránt növelte a nyitottságot az ING termékei és szolgáltatásai iránt.
Ahogy az a 2007-es szezon elején bejelentésre került, a szponzorációs programmal az ING legfőbb célkitűzése a márkaismertség szintjének globális növelése volt, valamint az, hogy a cég képe megfeleljen egy 50 országban 75 millió ügyfelet kiszolgáló pénzügyi vállalatcsoport súlyának és jelentőségének.
Az ING logója volt a legtöbbet látható a futamok alatt a televízióban a 2007-es szezonban. A holland pénzintézet emblémája összesen 11 010 másodpercet volt adásban a tizenhét futam alatt, mellyel megelőzte a Bridgestone-t (9 3750 sec.), az Allianzt (5 851 sec.) és a Vodafone-t (5 618 sec.).
A 2008-as idényben megrendezésre kerülő tizennyolc futamból tizenhárom helyszínen lesznek láthatók az ING logói, beleértve az Ausztrál-, a Belga-, és a Magyar Nagydíjat, ahol főszponzorként lesz jelen a cég.
“Közép- és Kelet-Európa kiemelten fontos piac cégünk számára, mi több, olyan régió, ahol nagyon nagy a Forma-1 iránti érdeklődés, rajongás. A Magyar Nagydíj az egyetlen futam ebben a régióban, így számunkra alapvető fontosságú, hogy ezt a versenyt sikeresen használjuk fel cégünk ismertségének további növelésére ezen országokban. Egyértelmű döntés volt számunkra a Magyar Nagydíj névadó szponzori támogatása.” – mondta az ING Csoport marketingigazgatója, Isabelle M. Conner.