Badoert nem lepte meg, hogy utolsó lett - F1VILÁG.HU

Badoert nem lepte meg, hogy utolsó lett

HIRDETÉS

Luca Badoer természetesen csalódott, hogy csak az utolsó helyről vághat neki az Európa Nagydíjnak, ám elmondása szerint nem lepte meg, hogy gondjai voltak a hétvége eddigi részében, ezért is tekint tesztként erre a versenyre.

Luca Badoer természetesen csalódott, hogy csak az utolsó helyről vághat neki az Európa Nagydíjnak, ám elmondása szerint nem lepte meg, hogy gondjai voltak a hétvége eddigi részében, ezért is tekint tesztként erre a versenyre.

A 38 éves pilóta legutóbb 1999-ben állt rajthoz forma-1-es versenyen, így nem csoda, hogy még fel kell vennie a ritmust, és hozzá kell szoknia az új környezethez.

Badoer a három szabadedzésből kettőt az utolsó pozícióban, egyet pedig a 18. helyen zárt, és az időmérőn sem tudott javítani, ahol egy pillanatig sem volt kérdés, hogy már az első etapban ki fog esni, hiszen több mint három másodperccel volt lassabb az élen állóknál.

Az olasz versenyző tisztában van azzal, hogy mielőbb javítania kell teljesítményén, ha nem akarja idő előtt elveszíteni csapata bizalmát, azonban úgy gondolja, hogy idővel jobban fog teljesíteni, és eredményesebb lesz a számára ismert versenyhelyszíneken.

“Természetesen egy kicsivel jobb eredményben bíztam, de nem lepett meg a dolog” – mondta Badoer a BBC-nek. “Számítottunk arra, hogy hasonló lesz a helyzet, mert egy év kihagyás után, egy számomra teljesen ismeretlen pályán mire is számíthattunk?”

“Ahogy azt már korábban is elmondtam, egyfajta tesztként tekintek erre a versenyre, csak így tudok tanulni. Bízom abban, hogy jól fogom végezni a dolgom, és talán megelőzhetek majd valakit.”

Az időmérő egyik szünetében, a rendezők összehasonlították a Ferrari két pilótájának vezetési stílusát, melyből egyértelműen kiderült, hogy Badoer rengeteg időt veszít a kanyarokban, nem támadja meg azokat rendesen, és sokkal óvatosabban vezet, mint Raikkönen.

“Minden erőmmel azon voltam, hogy jól teljesítsek, de nem akartam felesleges kockázatot vállalni, mert nem akartam összetörni az autót. Az utolsó gyorskörömön hibáztam az utolsó kanyarban, ami időveszteséget jelentett számomra, de nem ezen múlott a siker” – tette hozzá az olasz.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!