Bemutatta vadonatúj, MVR-02-es kódjelet viselő versenygépét a Marussia Virgin Racing alakulata. A csapat a BBC televízió stúdiójában rántotta le a leplet az új konstrukcióról, melyet idén Timo Glock és Jerome D’Ambrosio vezethet majd.
Bemutatta vadonatúj, MVR-02-es kódjelet viselő versenygépét a Marussia Virgin Racing alakulata. A csapat a BBC televízió stúdiójában rántotta le a leplet az új konstrukcióról, melyet idén Timo Glock és Jerome D’Ambrosio vezethet majd.
A csapat a tavalyi versenygéppel kezdte meg a 2011-es idényre való felkészülést múlt héten, Valenciában, miután új autójukat csak ma, Londonban mutatták be a nagyközönségnek.
Az autó idén is a Cosworth aggregátjával vág neki a világbajnokság küzdelmeinek, és meglepetésre az új versenyautó orra jóval alacsonyabbra került, mint a riválisoké. A gárda idén az MVR-02-es kódjellel ruházta fel új versenygépét, mely annak köszönhető, hogy a Marrusia szerepvállalásával az istálló idén már orosz színekben versenyez a Forma-1-ben.
A gárda 2010-ben pont nélkül zárta bemutatkozó évét, ám továbbra is kitart a CFD-tervezés (számítógépes folyadékdinamika) mellett, így a 2011-es betontorpedó is ennek szellemében készült.
A csapat sokat vár az új autótól, saját bevallásuk szerint a középmezőnyt célozzák meg, és szeretnének pontokat szerezni második idényükben.
Miután Lucas di Grassi távozott a csapattól, a Virgin idén a Timo Glock – Jerome D’Ambrosio párossal száll harcba a világbajnoki sorozatban.