A Ferrari versenyautójával köröző Jules Bianchi volt a leggyorsabb a Forma-1-es csapatok silverstone-i tesztjének második napján. A francia pilótát Daniil Kvyat és Kevin Magnussen követte.
A Ferrari versenyautójával köröző Jules Bianchi volt a leggyorsabb a Forma-1-es csapatok silverstone-i tesztjének második napján. A francia pilótát Daniil Kvyat és Kevin Magnussen követte.
Bianchi tegnap még a Marussia versenyautójával körözhetett a legendás brit pályán, ma azonban már a Ferrari F14 T kódjelű modelljével róhatta a köröket. Miután az ifjú tehetség a maranellói gárda tehetségkutató programjának tagja, kézenfekvő volt, hogy a Ferrari őt ültesse a vasárnapi balesete után még lábadozó Kimi Räikkönen helyére.
A francia versenyző nagyjából egy órával a mai tesztnap leintése előtt ugrott a tabella élére 1 perc 35,262 másodperces körével, végül közel 3 tizedmásodperccel bizonyult gyorsabbnak, mint a második helyen záró Daniil Kvyat a Toro Rossóval.
A harmadik leggyorsabb ma a mclarenes Kevin Magnussen lett, míg a negyedik pozícióban a Sauber tartalékosa, Giedo van der Garde zárt. A holland versenyző miatt 20 perccel a tervezett időpont előtt le kellett inteni a mai gyakorlást, autójával ugyanis a gumifalnak ütközött. A holland versenyző szerencsére nem sérült meg a balesetben.
A Mercedes autójával Lewis Hamilton rótta ma a köröket, ő ötödik lett ma, bár a napja nem indult problémamentesen, a Stowe kanyarban ugyanis délelőtt kicsúszott a pályáról, így piros zászlóval meg is kellett szakítani a körözést.
A hatodik helyen a williameses Valtteri Bottas, míg a hetediken Max Chilton végzett, utóbbi versenyző miatt szintén előkerültek a piros zászlók, mivel nem sokkal pályára gurulása után megállt alatta a Marussia.
A címvédő Red Bullnál Sebastian Vettel volt szolgálatban, ő kilencedik lett ma 76 kör megtétele után. Előtte, a nyolcadik helyen Daniel Juncadella végzett a Force Indiával.
A Lotus színeiben Charles Pic körözött ma, ő délelőtt 14 kört tett meg a Pirelli új, 18 colos abroncsaival. A francia pilóta a tizedik leggyorsabb lett végül, információink szerint pedig már az ún. FRIC-felfüggesztés nélkül körözött, melyet várhatóan rövid időn belül betilt a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA).
Az idén a GP2-es sorozatban vitézkedő Julian Leal először vezetett F1-es versenygépet. Az ifjú tehetség a Caterhamtől kapott lehetőséget – a napot az utolsó helyen zárta, célja azonban a minél több kör megtétele volt. Végül 51-szer ment körbe a silverstone-i versenypályán.
Bár a Caterham szeretett volna lehetőséget adni Rio Haryantónak is, erre végül nem volt lehetősége, délelőtt ugyanis technikai probléma hátráltatta a csapatot.