A maranellóiak az első sorból várhatták a mexikói futam rajtját, az első etapban pedig magabiztosan őrizték a vezetést a Red Bull pilótája, Alexander Albon előtt. A thai versenyző aztán a 15. körben a bokszba hajtott, a Ferrari pedig reagált azzal, hogy Charles Leclercet is kihívta.
Ekkor eldőlt, a Ferrari két kiállással teljesíti a távot, miközben a Mercedes és Lewis Hamilton egy kerékcserére játszott – és végül be is vált a stratégia, így megnyerték a futamot.
„Amikor Charles kiállt, még túl korai volt kockáztatni az egy kiállással – túl rizikós lett volna, főleg, hogy elöl volt” – mondta Mattia Binotto, a Ferrari csapatfőnöke.
„Nemcsak a gumi degradációja, hanem a kopása miatt is. Ez olyasvalami, amit meg lehet vizsgálni, és ki lehet elemezni az adatokat. Kétségtelen, hogy az a kockázat, amit a Mercedes vállalt, jó kockázat volt. Kockáztattak egy kicsit, hogy nyerjenek, és ez a kezükre játszott. Ez van, talán nekünk is többet kellett volna kockáztatni. Nehéz megítélni. A végeredményt látva könnyű azt mondani, hogy igen.”
Leclerc végül a 4. helyen ért célba a versenyen, amit végül Lewis Hamilton nyert meg Sebastian Vettel és Valtteri Bottas előtt.