Orosz Nagydíj
Ne maradj le: Korábban rajtol a Forma-1-es verseny Szocsiban!
Albon is rajtbüntetést kap az Orosz Nagydíjon
Latifi 5 rajthelyes büntetést kap
Az F1-es Orosz Nagydíj rajtrácsa
A Racing Point csapatát meglepték Perez vádjai
Next
Prev

Ne maradj le! Ez történik az Orosz Nagydíj helyszínén, Szocsiban!

Binotto továbbra is állítja, nincs krízisben a Ferrari

GP ITALIA F1/2020 -  VENERDÌ 04/09/2020      
credit: @Scuderia Ferrari Press Office Charles Leclerc Sebastian Vettel
Fotó: Scuderia Ferrari
A Belga Nagydíj után hazai versenyén, Monzában is küszködött a Ferrari, sőt, a kettős kieséssel sikerült alulmúlni a spái szereplést. Mattia Binotto csapatfőnök mégis azt gondolja, nincs krízis a csapatnál.

Az már a téli teszteken nyilvánvalóvá vált a Scuderia számára, a 2020-as idény nem a győzelmekről fog szólni. Az elmúlt két versenyhétvégén pedig még a pontszerzés sem ment a Ferrarinak, hazai versenyükön, az Olasz Nagydíjon pedig sem Sebastian Vettel, sem Charles Leclerc nem jutott el a kockás zászlóig.

A Ferrari így a monzai verseny után a konstruktőri 6. helyre csúszott vissza, Mattia Binotto pedig továbbra is azt állítja, amit már a belga futamot követően is mondott: nincs krízis Maranellóban.

„Azt gondolom, nem voltunk krízisben legutóbb sem, és megerősíthetem, hogy most sem ez a helyzet” – mondta Binotto.

„A vasárnapi versenyt úgy jellemezném, hogy egy rossz konklúziója lett egy nehéz futamnak, főleg, hogy volt egy megbízhatósági problémánk Seb esetében. Ez a legrosszabb konklúziója egy nehéz hétvégének.”

„De sokkal fontosabb, hogy előre nézzünk, és megtanuljuk ezeket a leckéket a jövőre, és csapatként erősebbé váljunk.”

A Ferrari tavaly még a győzelmekért harcolhatott az F1-ben bivalyerős motorjának köszönhetően, az FIA által kiadott új technikai direktívákkal azonban az idény vége felé egyre gyengébbé váltak az olaszok. Sőt, a csapat egy bizalmas megállapodást kötött a szövetséggel, miután az FIA azt gyanította, trükköznek V6-os erőforrásukkal.

Mostanra pedig nyilvánvaló vált, a Ferrari nagyon visszaesett a motorerőt tekintve, így értelemszerűen a tempós helyszíneken labdába sem rúghatnak.

„Tudtuk, hogy Spa és Monza nehéz lesz számunkra, hogy ezek lesznek a legrosszabbak. Remélhetőleg a következőn már kicsit jobbak leszünk. De végső soron a jelenlegi autónk teljesítménye kétségkívül nem olyan, mint amilyennek szeretnénk.”

„Csak ismételni tudom önmagam: sokkal fontosabb, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy előre tekintsünk és haladjunk az autó fejlesztésével.”

A Ferrari csapatfőnöke azt reméli, a második olaszországi versenyen, a hétvégi Toszkán Nagydíjon már jobbak lesznek.

„Egy újabb lehetőséget kapunk hétvégén, és ez egy fontos verseny lesz, az 1000. F1-es futamunk következik. Egy eltérő típusú pályán, mint a spái vagy a monzai, szóval szerintem fontos lesz, hogy megértsük, mennyire vagyunk versenyképesek egy ilyen pályán.”

A Ferrari egyébként 1000. F1-es versenyére egyedi fényezéssel készül: erről itt írtunk részletesen!

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

HIRDETÉS

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

HIRDETÉS

További hírek

HIRDETÉS
HIRDETÉS
HIRDETÉS

Lépj be a paddockba! Ez történik Szocsiban!